loading...
دانلود سنتر|نرم افزار.گرافیک.موبایل.فیلم.عکس و...
ali بازدید : 296 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)
 
 
 
 
انر: انیمیشن , ماجرایی , کمدی

کیفیت: TS – پرده سینمایی

فرمت: mkv

حجم: ۳۵۰ MB

امتیاز: ۶٫۶/۱۰ (۹۶۱votes)

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

ربان : انگلیسی

زیرنویس فارسی: ندارد

اسکرین شات : دارد

کارگردان : John Lasseter, Brad Lewis

خلاصه داستان : ستاره ماشین رعد و برق کویین خود را برای مسابقات بزرگ نژاد جهان آماده میکندولی در راه سنگی با او برخورد میکند که دچار مشکلاتی می شود که او را …
ali بازدید : 530 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

استفاده از رایانه ها همانطور که می تواند بسیار مفید باشد در مقابل می تواند بعضی اوقات ضرر هم برساند. وقتی ما از رایانه برای نگه داری اطلاعات شخصی و اسناد مهم استفاده می کنیم یعنی رایانه یک سیستم مفید برای نگه داری اطلاعات است اما وقتی اطلاعات مهم از بین می رود و یا به وسیله اشخاص دیگر ربوده می شود رایانه می تواند کمی هم مضر باشد ؛ پس بالا بردن امنیت در استفاده از رایانه ها یکی از مواردی بسیار کلیدی است. Secure My Files ابزاری بسیار قدرتمند در زمینه امنیت اطلاعات به شمار می رود. نرم افزاری کارآمد که کاربر با استفاده از آن قادر خواهد بود تا تمامی بخش های سیستم از جمله پورت های USB ، اجرای نرم افزارهای خاص ، مرور فولدرها و ... را محدود سازد. سادگی و سهولت در استفاده از نرم افزار سبب شده کاربران زیادی این ابزار را برگزینند ؛ به راحتی می توان با چند کلیک ساده هریک از بخش های سیستم که مورد نظر کاربر هست را از دسترس خارج نمود تا بدین وسیله امنیت اطلاعات بیشتر گردد.
قرار دادن پسورد برروی فولدرها هم یکی از قابلیت های مهم و کلیدی Secure My Files محسوب می شود. این قابلیت کمک زیادی می کند تا سطح دسترسی ها به یک فولدر یا فایل های خاص محدود شده و کاربران دیگر نتوانند وارد اطلاعات شخصی شوند. امکانات متعدد موجود می تواند دلایل خوبی برای دانلود این نرم افزار باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Secure My Files v2.0.2:
- افزایش امنیت پوشه ها با قرار دادن پسورد
- امکان تغییر سطح دسترسی ها در بخش های مختلف سیستم
- جلوگیری از ورود ویروس با USB ها به واسطه محدود سازی آن ها
- افزایش امنیت در سطح زباله ویندوز به منظور جلوگیری از بازیابی فایل ها
- ارائه سطح دسترسی های خاص به فولدرها
- قرار دادن پسورد برایUSB  ها
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب۷

 

ali بازدید : 615 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

 

Alpha Kimori یک انیمیشن زیبا و فانتزی است که ساخت کشور ژاپن می باشد و به علت کمیابی، در ایران محبوبیت چندانی بین کاربران کسب نکرده است و اکثریت با این انیمیشن و بازی های منتشر شده مربوط به آن آشنایی ندارند. این بازی را جزو دسته بازی های سبک اکشن و استراتژی قرار داده اند. داستان بازی برگرفته از انیمیشنی با همین عنوان است و با افزونه Episode One که در پس نام این بازی آمده است، باید منتظر نسخه های بعدی از این بازی زیبا باشیم. داستان بازی چنین است که موجودات بیگانه ای به زمین حمله کرده اند و قصد نابودی دنیا و انسان ها را دارند. حال شما باید با دو کاراکتر که نقش اول این بازی می باشند برای حفظ زمین تلاش کنید  و با ربات ها و موجودات عجیبی که قدرتمند نیز هستند به جنگ بپردازید. بازی دارای محیطی ساده و کاربر پسند است که در عین سادگی می تواند ساعت ها باعث سرگرمی شما شود.

ali بازدید : 453 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

یکی از بازیهای پرطرفدار که بی گمان اسم آن را شنیدید بازی کراش است که نسخه جدید موبایل آن به تازگی تولید شده است. بازی کراش برای موبایل جزو دسته بازی جاوا است که توانایی مولتی اسکرین دارد و با تمام گوشی های موبایل سازگار است.

 

ali بازدید : 555 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

تم الله اکبر برای گوشی های نوکیا سری N و Eکه توسط وب سایت به روز ترین سایت دانلود برای دانلود قرار داده شده است

 

E62 E63 E72 E52 E55 E50 E51 E60 E61 E90
E65 E66 E70 E71 E75 N70 N71 N73 N75 N76
N77 N78 N79 N80 N81 N82 N85 N86 N91 N92
N93 N95 N96

ali بازدید : 450 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

برای ساخت یک وب سایت داشتن علم برنامه نویسی تحت وب ضروری است اما امروزه با استفاده از نرم افزارهای ساخت وب سایت بدون داشتن علم برنامه نویسی هم می توان اقدام به ساخت و راه اندازی یک وب سایت نمود. Incomedia WebSite از جمله نرم افزارهای قدرتمند ساخت وب سایت است که میتواند از آن برای ساخت وب سایت دلخواهتان استفاده کنید. در این برنامه صفحاتی از قبل آمده شده و شما کافیست که فقط قسمت های مورد نظرتان را ویرایش کنید تا یک وب سایت به سلیقه خود بسازید.

 

ali بازدید : 324 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

 آیکون های شما رفتار می کنند در حال حاضر ، به لطف موتور قدرتمند فیزیک، مانند اشیاء واقعی که شما می توانید لمس و حرکت بر روی یک میز واقعی.

همانطور که شما احتمالا می دانید، صف فایل را بر روی دسکتاپ شما می شود تا کنون دیگر، در روز های آینده فایل های جدید و به آرامی اما مطمئنا شما از دست دادن دید کلی.

آیا شما از دست رفته نظم خاص ، fealing از یک میز واقعی، به سادگی واقعیت؟ دسکتاپ واقعی به ارمغان می آورد این تجربه دوباره به شما!

آیکون های شما رفتار می کنند در حال حاضر ، به لطف موتور قدرتمند فیزیک، مانند اشیاء واقعی که شما می توانید لمس و حرکت بر روی یک میز واقعی.

ali بازدید : 482 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

۱۱JPG | Upto 6488×4301 | 51.08 Mb

وجود عکس هاى پس زمینه ى زیبا به محیط کار شادابى و زیبایی خاصى مى بخشد.دانلود روز این بار افتخار این را دارد که مجموعه اى بی نظیر از عکس هاى  بسیار زیبا با رزولیشن بالا برای دسکتاپ را براى شما علاقه مندان فراهم کند.این مجموعه تصاویر که شامل ۷۴ عکس با فرمت JPG  میباشد در یک فایل بصورت فشرده شده در اختیار شما قرار داده شده است.این تصاویر زیبا در سایز مختلفی تهیه شده است.قابل ذکر است که این عکس ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و مناسب قرار گرفتن به عنوان پس زمینه ى کامپیوتر شما مى باشد.در جمع آورى این مجموعه سعى شده است تعدادى تصویر قرار داده شود تا امکان دانلود آن توسط تمامى کاربران امکان پذیر باشد.امیدوارم این مجموعه مورد توجه و رضایت شما کاربران عزیز قرار گیرد

ali بازدید : 622 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

 

CloneCD نام برنامه ای قدرتمند و کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا از فایل های صوتی، تصویری و هر نوع اطلاعات دیگر خود کپی بگیرید. این نرم افزار می تواند با چند کلیک ساده، تقریبا از هر نوع سی دی کپی بردارد. کپی گرفتن این نرم افزار مختص سی دی ها نبوده و این برنامه قابلیت کپی گرفتن از فرمت های مختلف دی وی دی همچون را خواهد داشت.

برخی از ویژگی های این برنامه:

کپی آسان از سی دی ها و دی وی دی های قفل دار
امکان رایت ایمیج های ایجاد شده توسط نرم افزار AnyDVD
امکان کپی گرفتن از سی دی های خش دار و صدمه دیده
قابلیت تنظیم سرعت کپی سی دی و دی وی دی
پشتیبانی از فرمت های استاندارد ISO و UDF
شناسایی و بازسازی سکتورهای ضعیف
نخستین نرم افزار استفاده کننده از تکنولوژی Raw-Mode در کپی
شناسایی درایوهای سی دی و دی وی دی بدون نیاز به فایل هایASPI
قابلیت کپی از انواع دی وی دی DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R Dual Layer, DVD-RAM
امکان کپی سی دی های صوتی بصورت اوریجینال
و …

 

ali بازدید : 535 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

 

ایمیل از جمله ابزارهای پرکارد ارتباطی در میان کاربران اینترنت می باشد. شاید شما در طول روز تعداد بسیار زیادی ایمیل به دوستان خود در سایت های مختلف می فرستید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که امکانات و قابلیت های بسیار جالبی را به ایمیلهای ارسالی و دریافتی شما اضافه می کند. نرم افزار IncrediMail یک نرم افزار بسیار جالب است که با کمک آن می توانید به جای ارسال ایمیل های ساده، ایمیل های بسار زیبا و شاد برای دوستانتان ارسال کنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید از صدها شکلک بسیار زیبا و فانتزی در متن ایمیل خود استفاده کنید همچنین افکت هایی بسیار زیبا به گوشه و کنار صفحه ایمیل خود اضافه کنید علاوه بر این می توانید صداهای جالبی را در ایمیل خود قرار دهید و سپس آنرا برای دوستتان ارسال کنید تا به محض خواندن ایمیل صدا پخش شود. امکان قرار دادن تصاویر دلخواه مانند عکس شخصی به عنوان تصویر پس زمینه ایمیل و امکان ارسال ایمیل به سایت های Yahoo, MSN, Google و ... بدون نیاز به لوگین در سایت مورد نظر از دیگر امکانات این نرم افزار به شمار میرود.

 

ali بازدید : 538 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

ali بازدید : 597 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

کمتر کاربری پیدا می شود که با نرم افزاری به نام JetAudio آشنایی نداشته باشد. نرم افزاری فوق العاده کامل که قادر است تا تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری موجود را به بهترین شکل ممکن و با نهایت کیفیت اجرا نماید. Cowon JetAudio Media Center نام یکی از کاملترین نرم افزارهایی است که در زمینه پخش، مدیریت و تبدیل فرمت های صوتی و تصویری می تواند در خدمت کاربران قرار گیرد. این نرم افزار که بیشتر به یک بسته نرم افزاری شبیه است سال هاست که نسخه های آن ارائه می شود و بیشتر کاربران در سراسر دنیا این ابزار را به هر نرم افزاری دیگری ترجیح می دهند چراکه قابلیت های آن با توجه به حجم و فضایی که از سیستم اشغال می کند نسبت به ابزارهای مشابه بسیار مناسب تر است. این امر در حالی است که JetAudio قادر است تا همه فرمت هایی که وجود دارند را هم اجرا کرده و به نمایش در آورد. پخش انواع فیلم ها دی وی دی با بهترین کیفیت ممکن و نهایت کیفیت در صوت که اهمیت ویژه ای برای کاربران دارد از مهم ترین مواردی است که در تمامی نسخه های این ابزار تعریف شده هستند. این ابزار قدرتمند علاوه بر این موارد از واسط کاربری ساده اما جذاب و در عین حال کاملا حرفه ای هم بهره می برد که در یک محیط ساده به راحتی می توان به تمامی بخش های نرم افزار دست پیدا کرد. یک کاربر معمولا از یک نرم افزار در این سطح خواسته های متعددی دارد، این خواسته ها را می توان در JetAudio به راحتی یافت، تبدیل فایل های صوتی به یکدیگر ، تبدیل فرمت های تصویری و امکان تغییر در کیفیت و اندازه تصویر ، قابلیت رایت لوح های فشرده صوتی، استخراج فایل ها از لوح های فشرده (Rip)، پشتیبانی از قابلیت خروجی گرفتن به صورت صداهای چندکاناله و وجود ده ها قابلیت کوچک و بزرگ دیگر که تنها با استفاده از نرم افزار می توان به آن ها پی برد. نسخه 8 این نرم افزار تنها ساعتی است که ارائه شده است و ما هم به این دلیل که کاربران زیادی هستند که این ابزار را به عنوان اولین انتخاب خود برگزیده اند ، آن را برروی سرور های آسان دانلود قرار داده ایم ، این نسخه تغییرات متعددی را در خود می بیند که تغییر در واسط کاربری یکی از آن هاست. پیشنهاد می کنیم حتما این نسخه را دریافت کرده تا بتوانید به سادگی تمامی فایل های صوتی و تصویری خود را اجرا نمائید.

ali بازدید : 463 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

 بخواهيم نگاهي گذرا به تاريخچه بسته هاي امنيتي و همين طور شركت هايي كه در اين چند ساله براي تامين امنيت سيستم هاي كاربران فعاليت كرده اند اندازيم يكي از نام هايي كه به چشم مي خورد و توانسته با امنيتي كه به كاربران به واسطه نرم افزارهايش هديه مي دهد ، مورد توجه قرار گيرد كمپاني نرم افزار avast! است. يك شركت قديمي كه چند سالي است با دارا بودن نرم افزارهاي امنيتي كه با Level هاي مختلف عرضه مي شوند كاربران زيادي را جذب نمايد. اين شركت هميشه سعي كرده تا نرم افزارهايي را عرضه كند كه در عين سادگي نهايت قدرت و پايداري را در مقابل فايل هاي مخرب از خود نشان دهند و بايد گفت كه تا حدود زيادي هم موفق به انجام چنين كاري شده است چرا كه در آخرين نظر سنجي ها و آزمايش هاي مختلف برروي بسته هاي امنيتي اين شركت توانسته رتبه هاي بسيار بالايي را كسب كند.
سه نرم افزار توليدي اين شركت كه اولي نسخه رايگان بوده و مناسب براي كاربران خانگي است ، دومي Antivirus Pro كه آنتي ويروسي قدرتمند است و آخرين محصول هم كه Internet Security نام داشته و تقريبا تمامي قابليت هاي ارائه شده از سوي اين شركت را در بر مي گيرد ؛ برروي سايت سازنده معرفي شده اند . قصد ما از اين مطلب معرفي و ارائه دو نرم افزار Internet Security و Antivirus Pro است. نسخه 6 از اين دو نرم افزار كه به تازگي ارائه شده است با ظاهري كاملا متفاوت نسبت به نسخه هاي قبلي در دسترس كاربران قرار گرفته كه اين تغيير در واسط كاربري علاوه بر جذابيت بيشتر سرعت دسترسي به قسمت هاي مختلف بسته هاي امنيتي را افزايش مي دهد. استفاده از تكنولوژي هاي جديد در هر دو نرم افزار بسيار به چشم مي آيد ، استفاده از حالت Game Mode كه در اغلب بسته هاي امنيتي جديد به چشم مي خورد در اين دو نرم افزار هم به راحتي قابل اجرا است. در هر دو اين نرم افزارها آنتي ويروسي قدرتمند جاي گرفته كه توانايي مبارزه با انواع فايل هاي مخرب را دارا مي باشد اما تفاوت اين دو در امنيت بيشتر Internet Security است كه در ارتباط هاي اينترنتي فراهم مي كند ، يك آنتي اسپم قدرتمند و ديوار آتش قوي در اين ابزار جاي گرفته كه علاوه بر متمايز كردن اين ابزار با Antivirus Pro ، امنيتي مثال زدني را هم به كاربران هديه مي دهد.
اسكن مداوم سيستم امري است كه در هر دوي اين دو ابزارها وجود دارد اما اين اسكن به هيچ وجه خللي در عملكرد سيستم وارد نخواهد كرد ؛ نكته مهم ديگر سرعت بالا در اجرا و يافتن فايل هاي مخرب است ، به محض اين كه اولين فايل مخربي ديده مي شود كاربر مي تواند مشاهده كند كه با چه سرعتي نرم افزار آن را شناسايي و براي حذف آن اقدام خواهد كرد ، اين مورد براي حافظه هاي فلش جانبي بسيار مفيد است كه به محض اتصال سيستم سريعا براي يافتن فايل هاي مخرب اقدام خواهد كرد.
.


ali بازدید : 536 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRAR v4.01 (x86/x64) Final:

- سادگی کار با نرم افزار
- سرعت در انجام کار ها
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
- پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
- پشتیبانی از بالغ بر 15 فرمت
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
- پسورد گذاری روی فایل ها
- ساخت فایل های فشرده با فرمت EXE
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- قابلیت تعمیر فایل ها
- قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
- Wizard برای آسان تر شدن کار ساخت فایل های فشرده و همچنین Extract کردن آن ها
- استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

 

ali بازدید : 530 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

 

 

فرمت PDF به یکی از جامع ترین فرمت های کاربردی تبدیل شده است که مانند فرمت های صوتی می توانید این فرمت را در اکثر کامپیوترها مشاهده کنید. برای این محبوبیت دلیل های بسیاری وجود دارد که شاید آسانی در جابجایی و امنیت PDF دو فاکتور اصلی آن باشد. به هرحال با این فرمت فایل های زیادی به راحتی قابل حمل شده است و دردسرهای زیادی را حل کرده است. برای مثال اگر میخواستید فایل Word را به شخص دیگری بدهید، اگر از فونت مخصوصی استفاده کرده بودید، حتما باید آن فونت را به شخص می دادید. ولی در فایل PDF اینطور نیست و بعد از تبدیل نیازی به فونت و... نیست.از طرفی برای نمایش و ویرایش فرمت PDF کاربر باید نرم افزار مخصوصی داشته باشد که به دلیل رواج زیاد PDF نرم افزارهای زیادی نیز تولید شده اند که گروه پرتوان آسان دانلود قصد دارد یکی از بهترین نرم افزارهای کامل در زمینه ویرایش،ساخت و نمایش فایل های PDF را برای کاربران فهیم خود معرفی کند.
PDF-XChange Pro نرم افزار کامل در زمینه فایل PDF و محصول شرکت Tracker Software می باشد. این نرم افزار در مرحله اول میتواند به کاربر این امکان را دهد تا هر فایل قابل پرینت و مشاهده ای را به فرمت PDF تبدیل کند از فایل های نرم افزار Microsoft Office گرفته تا فایل های HTML تماما با این نرم افزار امکان تبدیل به فرمت PDF را دارند. به گفته شرکت سازنده هر نرم افزار بر پایه ویندوز که فایلی تولید کند ، امکان تبدیل آن فایل به فرمت PDF با PDF-XChange Pro قابل انجام است.همچنین امکان تبدیل برعکس یعنی PDF به دیگر فرمت ها قابل انجام است. یکی از مهمترین اقدامات نیز حفظ امنیت فایل ها است که این نرم افزار امکان پسورد گذاشتن روی فایل های pdf و همچنین امکان محدود کردن دسترسی به فایل است ، مثلا میتوانید فقط امکان خواندن فایل را فراهم کنید تا فایل قابل ویرایش نباشد. همچنین PDF-XChange Pro در زمینه ویرایش فایل های فرمت pdf بسیار توانمند است و تمامی امکانات لازم را در در اختیار کاربر قرار می دهد. برای مثال میتواند فایل های pdf را فشرده نماید تا حجم کمتری اشغال کنند.قابلیت دیگر امکان خارج کردن یک صفحه pdf از یک فایل چند صفحه ای است که در واقع استخراج نامیده می شود در کنار این قابلیت توانایی انتقال یک صفحه بین دو فایل pdf نیز با قابلیت Append/Prepend Pages فراهم شده است.استخراج محتوای فایل های pdf و ذخیره آنها با دیگر فرمت ها نیز یک قابلیت کاربردی بسیار مهم است به این ترتیب برای مثال میتوانید یک عکس را از فایل پی دی اف استخراج کنید.امکان قرار دادن watermark روی فایل های پی دی اف نیز یکی از نیازهای عمده کاربران است همچنین توانایی ادغام چندین فایل پی دی اف و تبدیل آنها به یک فایل واحد از امکانات این نرم افزار قدرتمند است.آسان دانلود ضمن اینکه شما را به خواندن قابلیت های بیشتر در قسمت قابلیت های کلیدی دعوت میکند، پیشنهاد میکند که اگر با فایل پی دی اف سروکار دارید حتما با مراجعه به ادامه مطلب این نرم افزار را دانلود کنید.

ali بازدید : 581 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

دانلود پخش‌کننده‌ی بسیار قدرتمند و محبوب VLC media player در واقع یکی از ثمره‌های پروژه‌ی متن‌باز VideoLAN می‌باشد که هدف آن توسعه‌ی نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای در شبکه و سیستم عامل است.  VLC مخفف VideoLAN Client است که نسخه‌ی تحت سیستم عامل این پروژه محسوب می‌شود.  این پخش‌کننده‌ی بسیار قدرتمند و متن‌باز(Open Source)، توانایی پخش انواع فرمت‌های صوتی و تصویری را دارد.

قبلا برنامه‌ی KMPlayer را معرفی و از آن به عنوان برترین پخش‌کننده یاد کرده بودیم؛ اما نرم‌افزار VLC media Player را به این دلیل ارائه نموده و مرتبا بروز خواهیم کرد که متوجه شدیم بعضی از فرمت‌های تصویری فقط با این نرم‌افزار اجرا می‌شود و همچنین برخی کاربران عزیز سایت، این برنامه را برتر از KMPlayer می‌دانند.

 

 

 

ali بازدید : 1552 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

بعد از ارائه نسخه Middle Eastern نرم افزار Photoshop CS5 که اولین بار توسط سافت گذر در بین سایتهای ایرانی با کرک 100 درصد ارائه شد این بار نوبت به نرم افزار دیگری از سری Adobe CS5 ME یعنی InDesign می رسد.

 

در زمان قرار دادن این نسخه هم خود نرم افزار (نسخه (ME و هم کرک در هیچ سایت ایرانی جهت دانلود ارائه نشده است. فقط یک سایت برای فروش این نسخه را ارائه کرده که در مورد کار کردن کرک آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

 

 

ویژگیهای نسخه Me:

- امکان تایپ مستقیم فارسی در محیط برنامه

- امکان ویرایش مستقیم متون نوشته شده به زبان فارسی در پروژه های ساخته شده با نسخه های قبلی

- سازگاری با فونت های فارسی و عدم به هم ریختگی فونت

- رعایت راست به چپ نوشتن و نداشتن مشکل برای نوشتن به این صورت

- امکان استفاده از فونت های نستعلیق و یونیکد و فارسی و عربی و انگلیسی برای فارسی نوشتن

- هماهنگی کامل با چینش کیبورد ویندوز

- سازگاری کامل با آخرین آپدیت های ویندوز 7

و ...

 

 


ali بازدید : 681 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

تا کنون سایتهای زیادی دیده اید که برای دیدن ادامه مطلبشان باید عضو ان سایت بشوید همانند بعضی از پستهای سایت ما. و حتما تا کنون دیده اید که در سایتها کد امار گیر وبگذر را برای نمایش تعداد دفعات بازدید از سایت را میگذارند که فقط با پسورد مدیریت قابل نمایش است ولی هم اکنون ما برای شما یک برنامه کمیاب را معرفی میکنیم که برای اولین بار بر روی سایت قرار میگیرد که با ان میتوانید بدون عضویت پستهای سایتهای phpnuke را ببینید و همچنین میتوانید امار وبگذر همه سایتها را بدون اینکه پسورد ان را بدانید تماشا کنید

 


تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • جاذبه های گردشگری
  • خرید گیفت کارت
  • شنل کوکو
  • اکستندر
  • لارجر باکس
  • آتلیه
  • خدمات مجالس
  • کاردستی کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • برگزاری مراسم عروسی
  • آپلود
  • قیمت ssd samsung
  • اپلود
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • لوگو
  • مشاوره آنلاین
  • خرید خودرو
  • منابع آزمون دکتری
  • سنجش و دانش
  • اخبار ورزشی
  • گن لاغری مردانه
  • آفبا
  • جمع بندی کنکور 94
  • پورتال سرگرمی
  • خرید ssd samsung
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • آموزش فتوشاپ
  • چت روم
  • شبکه اجتماعی
  • تراوين
  • Artificial Intelligence Development Technologies
  • تشريفات عروسی
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • روغن ماساژ بدن
  • افزایش سایز سینه
  • دستگاه وکیوم سینه
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه روانشناسی
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • العاب بنات
  • بازی
  • بازی
  • خرید جم
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • ارشیو بازی
  • مدل مانتو
  • فروشگاه ساز
  • مدل لباس مردانه
  • قیمت روز گوشی
  • وی پی ان
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • چارتر مشهد
  • ویندوز 8.1 اورجینال
  • زيورآلات
  • اکشن فتوشاپ
  • سایت بلاگخون
  • خرید هاست
  • دانلود فیلم دوبله جدید
  • مکمل شاپ
  • بلیط هواپیما
  • مانیکور ناخن
  • ادکلن مردانه
  • خرید سرور مجازی
  • مکمل بدنسازی
  • لیست قیمت محصولات
  • خرید ارزان
  • مقایسه قیمت
  • اس ام اس عاشقانه
  • همکاری در فروش
  • بومبا
  • آگهی رایگان
  • عکس بازیگران ایرانی
  • سایت تفریحی
  • دانلود آهنگ جدید ایرانی
  • واتس اپ
  • های وی پی ان
  • طراحی قالب وردپرس
  • مشاوره ازدواج
  • خرید کریو
  • خرید تلویزیون
  • شارژ ایرانسل
  • فروش بک لینک
  • دانلود فیلم ایرانی
  • دانلود آهنگ
  • مه لقا جابری
  • تعمیرگاه پروتون
  • فروش اسپمر
  • اخبار ایران و جهان
  • فروش لوازم یدکی ایران خودرو
  • فروش بک لینک
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 848
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,570
  • بازدید ماه : 3,254
  • بازدید سال : 29,643
  • بازدید کلی : 273,571