loading...
دانلود سنتر|نرم افزار.گرافیک.موبایل.فیلم.عکس و...
ali بازدید : 758 شنبه 23 مهر 1390 نظرات (0)

 

 

 

TrojanHunter 5.5 Build 1002 نام یکی از مشهورترین برنامه های مبارزه کننده با برنامه های هک و تروجان ها می باشد. این نرم افزار با قدرت بالایی که در اختیار دارد می تواند به راحتی تروجان ها و یا برنامه های مشابه موجود بر روی سیستم را پاکسازی نماید. این نرم افزار همچنین قابلیت شناسایی ویروس ها را نیز دارا می باشد. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای حال حاضر برای نابودی برنامه های جاسوسی می باشد. این نرم افزار با نظارت بر سیستم و فایل ها در قسمت های مختلف سیستم را در مقابل تروجان ها و برنامه های مشابه و ویروس ها حفاظت می کند. این نرم افزار محصولی از Mischel Internet Security  می باشد.

 

 

ali بازدید : 605 جمعه 25 شهریور 1390 نظرات (0)

 

FL Studio 10.0.8 مخفف (Fruity Loops Studio) يک ايستگاه کارى و کامپيوترى صوت ديجيتال (Digital Audio Workstation) مى‌باشد که توسط Didier Dambri، مؤسس شرکت نرم‌افزارى Image-Line ساخته شده است و از آن براى ساخت موسيقى‌هاى ريتميک و بر پايه‌ى الگو (Pattern-Based) استفاده مى‌شود. عواملى مانند محيط کاربرپسندانه‌ى FL Studio، امکان ساخت سبک‌هاى مختلف موسيقى (Hip-Hop، Electronica، Techno و ...) و عدم نياز به دانش خاصى در زمينه موسيقى، سبب شده‌اند که اين نرم‌افزار در ميان دوستداران موسيقى ديجيتال شناخته شده باشد و کاربران تازه‌کار و حرفه‌اى را به سمت خود جذب کند

 

ali بازدید : 538 پنجشنبه 24 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

پاملا گواهی اسکایپ پلاگین و یا اضافه کردن نرم افزار کاربردی است که اجرا می شود در کنار اسکایپ به منظور افزایش اسکایپ با توابع است که با استفاده از اسکایپ حتی بیشتر سرگرم کننده و موثر است.ویژگی های پاملا پایه : شروع دستیار را به پیکربندی گزینه های حتی ساده تر. تابع بروز رسانی برنامه به صورت خودکار. نگه دارید تا با آخرین نسخه های به صورت خودکار تاریخ! پشتیبانی کامل از محیط های چند کاربره. مجتمع سقوط ابزار خبرنگار. به ما کمک کنید پاملا حتی با ثبات تر و قابل اعتماد! گزینه ای برای پخش همه ضبط پاملا با ویندوز به طور پیش فرض پخش به جای ساخته شده در دستگاه پخش از پاملا.

 

ali بازدید : 317 پنجشنبه 24 شهریور 1390 نظرات (0)

 

AllWebMenus PRO نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن شما قادر به ساخت منوهای زیبا و حرفه ای با اشکال و افکت های گوناگون خواهید بود. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن منوهای طراحی شده و آماده فلش به اشکال مختلف و افکت های جذاب و همچنین قابلیت ایجاد تغییرات بر روی قسمت های مختلف آن ها به کاربران این اختیار را می دهد تا بهترین منوها را مطابق با سلیقه و نوع نیاز خود و همچنین سازگار با صفحات سایت خود طراحی نمایند.

 

ali بازدید : 351 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

آیا تابحال برایتان پیش آمده است که بخواهید دوربینی را که با USB به کامپیوتر شما را در شبکه کامپیوتری خود ملاحظه کنید یا اسکنرها و کارت خوان هایی که با USB به سیستم شما متصل میشوند. USB over Network به شما این اجازه را میدهد که شما به راحتی بتوانید یک دستگاه USB خارجی را به سیستم خود متصل نموده و آنرا در شبکه محلی و یا اینترنت درست مثل اینکه این دستگاه به سیستم دیگر نصب است ملاحظه نمایید. شما می توانید به راحتی یک دستگاه USB خارجی و یا یک چاپگر موجود در شبکه را به اشتراک بگذارید. اما چرا نمی توانید سایر دستگاه های USB را به همین سادگی به اشتراک بگذارید؟ دستگاه های آزمایشگاه، اسکنرها، دوربینها، کارت خوان ها، PDA و سایر دستگاه ها معمولاَ غیرقابل اشتراک گذاری هستند. بنابراین، به طور معمول برای استفاده از آنها شما نیاز دارید تا دستگاه های USB را از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگری منتقل کنید. اما گاهی اوقات انجام این کار چندان آسان نیست، خصوصاَ وقتی نیاز دارید تا از دستگاهی استفاده کنید که در ساختمان دیگر و یا حتی در شهر دیگری قرار گرفته است.

 

ali بازدید : 378 جمعه 11 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

نرم افزار SRWare Iron یک مرورگر صفحات اینترنتی است که بر پایه مرورگر معروف گوگل یعنی مرورگر گوگل کروم طراحی شده است. این نرم افزار که به ادعای سازنده آن نسخه ارتقاء یافته مرورگر گوگل کروم است دارای ظاهر زیبا و کاربر پسندی می باشد که از امکانات کامل و قابل توجهی نیز برخوردار می باشد.
همچنین این نرم افزار به صورت کد باز ارایه شده است.

 

ali بازدید : 387 پنجشنبه 10 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

با استفاده از Picture Organizer می توان تصاویر و عکس ها را با استفاده از آلبوم های عکس به آسانی سازماندهی نمود.
بسته های تصویر ایجاد شده می تواند با استفاده از e-mail ارسال و دریافت شود، و به هر آلبوم عکسی اضافه شود. و امکان رد وبدل کردن بسته های تصویر با دیسکت ها،DVD-R/RW ،CD-R/RW و دیسک های Zip و Jazz را فراهم می کند.
Multimedia Viewer/Organizer انواع فایل های چندرسانه ای اصلی را جستجو می کند و فایل یا فایل های روی اینترنت را نمایش، ویرایش، چاپ، پخش، سازماندهی، ارسال و دریافت می کند.
با استفاده از این نرم افزار سازماندهی تصاویر، مستندات، و فایل های چندرسانه ای با پشتیبانی شبکه محلی امکان پذیر است. این نرم افزار قابل نصب بر روی ویندوزهای 2000 و ایکس پی و ویستا و 7 می باشد.,

 

ali بازدید : 780 پنجشنبه 10 شهریور 1390 نظرات (1)

امروزه برای ساخت تصاویر و فایلهای فلش نرم افزارهای بسیاری ساخته شده است که شما میتوانید به کمک انها فایلهای مختلف فلش از جمله بازی ، نرم افزار ، کلیپ های تصویری و ..... بسازید که در برخی از این نرم افزار امکان ساخت وب به صورت فلش نیز ممکن است امروز قصد داریم یکی از بهترین نرم افزاهای ساخت فلش را به شما معرفی کنیم.
SWiSHmax یکی از بهترین ، قویترین ، متنوع ترین و در عین حال ساده ترین نرم افزارهای ساخت فلش است این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد که بتوانید به خوبی افکت ها و تصاویر انیمیشن flash را طراحی کنید نرم افزار سوییش مکس نرم افزاری است که بیشتر به خاطر افکت های بسیار زیاد آن محبوبیت زیادی پیدا کرده و این افکت ها به راحتی بروی کلیه تصاویر و متون اعمال می شود و از آن در ساخت انیمیشن ها و بنر های تبلیغاتی استفاده می کنند و از دیگر ویژگی های آن ساخت انیمیشن ها و قابلیت کد نویسی در این نرم افزار در جهت ساخت وب سایت هایی با Swish می باشد.

 

ali بازدید : 331 پنجشنبه 10 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

یک تم فوق العاده زیبا و جدید با ظاهری شیک بنام Zapp که به تازگی برای گوشی های سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ ساخته شده است . که هم اکنون شما میتوانید این تم را با فرمت sis  دریافت کنید

 

 

ali بازدید : 1054 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

RealVNC Enterprise 4.6.3 نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توان بر روی شبکه های کامپیوتری کوچک و بزرگ نظارت کاملی داشت. در این نرم افزار امکاناتی برای مدیر شبکه قرار داده شده است تا بتواند از راه دور بر روی سیستم های شبکه نظارت کرده بدون اینکه به سیستم دسترسی محلی داشته باشند. به کمک این نرم افزار می توان از صفحه نمایش تمامی سیستم های موجود در شبکه بازدید نمود. به کمک این ویژگی به راحتی یک مدیر شبکه می تواند از اعمال و اقدامات کاربران شبکه به صورت کامل مطلع شوند و در صورت بروز مشکل از سوی کاربران از دسترسی آن ها به شبکه جلوگیری نمایند. این نرم افزار از تقریبا شش بخش اصلی تشکیل شده و بیشتر امکانات و ویژگی های این نرم افزار در این بخش ها قرار دارد

ali بازدید : 286 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

 

Zentimo xStorage Manager یک نرم افزار قدرتمند است که در برای مدیریت حرفه ای بر روی درایوهای اکسترنال طراحی شده است. این نرم افزار در وقت شما صرفه جویی کرده و قابلیت کاربر در استفاده از فلش مموری ها، درایوهای قابل حمل و کارد ریدر ها را گسترش میدهد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به مشاهده فضای اشغالی درایو، تغییر نام درایو، تغییر عکس درایو، پنهان یک درایو از منو، جستجو برای پی بردن به تغییرات سخت افزاری، متوقف کردن همه درایو ها به صورت دسته جمعی، زمان بندی اجرای نرم افزار ها با ایجاد شدن تغییرات مختلف در درایو و … اشاره کرد.

 

ali بازدید : 575 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

 

WinZip نام نرم افزار فشرده ساز و اسخراج کننده فایل های فشرده است که یکی از قدرتمند ترین و با قدمت ترین نرم افزار های در نوع خود می باشد.دانلود نسخه جدید نرم افزار وین زیپ به همراه کرک(کیجن)در ادامه

WinZip پیشگام در سطح جهان در فشرده سازی فایل، پنهان کردن فایل، به اشتراک گذاری فایل ها و پشتیبان گیری داده ها است با معماری عملکرد جدید ، رابط کاربر کارآمد، ابزار دسکتاپ نوآورانه، و افزایش پشتیبانی از پست الکترونیکی.به سادگی به شما اجازه می دهد تا فایلهای Zip LHA، و Zipx فایل ایجاد کنید -

WinZip می تواند فایل های فشرده و با فرمت Zipx، RAR، ۷Z، BZ2، LHA، CAB ، IMG، ISO ، و بسیاری دیگر را با سرعت هر چه تمام تر از حالت فشرده خارج کند.

WinZip عکس های پیشرفته / فشرده سازی تصویر را فراهم می کند. تنها با یک کلیک، شما می توانید عکس های دیجیتال خود را و تصاویر گرافیکی توسط این برنامه ۲۰-۲۵ ٪ بدون افت کیفیت فشرده سازی کنید! آیا نیازمند محافظت از اطلاعات محرمانه هستید؟ WinZip AES رمزنگاری قوی برای کمک به امن اطلاعات حساس شما را ارائه می دهد.

آیا می دانید که فایل های زیپ شده  ایده آل برای به اشتراک گذاری اطلاعات هستند؟وینزیپ با قابلیت رمز گذاری بر روی فایل ها باعث شده است تا شما بدون نیاز به هیچ گون نرم افزار دیگر به راحتی فایل های خود را در اینترنت به اشتراک بگذارید.

یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار وین زیپ این است که می توند از روی درایور ها و پوشه های فایل ها پشتیبان تهیه کند و پس از فشده سازی کامل آن ها بری سی دی یا دی وی دی رایت کرده و یا بر روی اینترنت آپلود کند

 

 

ali بازدید : 340 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

FixCleaner نام نرم افزاری کاربردی جهت تعمیر و نگهداری سیستم می باشد. این نرم افزار ابزارهای مفیدی را برای رفع خطاهایی که اکثر کاربران بر روی کامپیوتر خود میبینند و میتواند دلایل مختلفی داشته باشد در اختیار شما قرار میدهد.FixCleaner به صورت یک جعبه ابزار چند کاره که هر ابزار قابلیت های متفاوتی دارند طراحی شده است. این ترکیب مجموعه ای از آزمایشات سیستم به صورت جامع ، تعمیر خطاهایی که باعث عدم کارایی سیستم میشود ، بالا بردن سرعت بوت و سرعت سیستم و سایر مشکلات خسته کننده می باشد. با استفاده از رابط کاربری مناسب و کاربر پسند این نرم افزار می توانید مانند یک متخصص حرفه ای به  تعمیر و نگهداری سیستم خود تنها با چند کلیک بپردازید.

ali بازدید : 754 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

 

نرم افزار رمزگذاری پیامک MumSms برای گوشیهای سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ و سیمبیان ۳ بصورت کرک و ساین شده ساخته شده است. آیا نگران این هستید کسی از متن اس ام اس های شما مطلع شود در این صورت نرم افزار رمز گذاری اس ام اس MumSMS را از دست ندهید.نرم افزار MumSMS این امکان به شما میدهد که اس ام اس ها گوشی همراه خود را مخفی یا رمز گذاری کنید.

 

ali بازدید : 385 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

 

۷ راه کار جدید برای استفاده بهینه از باطری گوشی که به کمک این آموزش شما میتوانید طول عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید.که توسط سایت فارسی موبایل در اختیار شما کاربران قرار گرفته است.

 

 ۷ راه کار جدید برای استفاده بهینه از باطری گوشی

 

 

ali بازدید : 506 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

 

PhotoArtist نرم افزار منحصر به فردی است که به شما اجازه می دهد عکس های خود را تغییر داده و به آثار هنری تبدیل کنید. این نرم افزار آفرینش نقاشی های هنری را به یک سرگرمی تبدیل می کند و اجازه می دهد که شما عکس های معمولی خود را به آثار درخشان هنری مختلفی تبدیل کنید. این نرم افزار با یک روش کاری مرسوم طراحی شده که به شما اجازه می دهد یک یا ترکیبی از چند سبک نقاشی مختلف را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید رنگ نقاشی را انتخاب کنید، براش خاصی را به کار ببرید و آن را بر روی بوم یا کاغذ روی صفحه نمایش اعمال کنید.
این نرم افزار با ترکیب افکت های مختلف امکانات هنری بی پایانی را فراهم نموده است. PhotoArtist به تمامی ابزار های نقاشی مجهز می باشد و با عملکرد خود به شما اجازه می دهد که عکس های خود را به یک اثر هنری قابل توجه تبدیل کنید.

 

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • جاذبه های گردشگری
  • خرید گیفت کارت
  • شنل کوکو
  • اکستندر
  • لارجر باکس
  • آتلیه
  • خدمات مجالس
  • کاردستی کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • برگزاری مراسم عروسی
  • آپلود
  • قیمت ssd samsung
  • اپلود
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • لوگو
  • مشاوره آنلاین
  • خرید خودرو
  • منابع آزمون دکتری
  • سنجش و دانش
  • اخبار ورزشی
  • گن لاغری مردانه
  • آفبا
  • جمع بندی کنکور 94
  • پورتال سرگرمی
  • خرید ssd samsung
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • آموزش فتوشاپ
  • چت روم
  • شبکه اجتماعی
  • تراوين
  • Artificial Intelligence Development Technologies
  • تشريفات عروسی
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • روغن ماساژ بدن
  • افزایش سایز سینه
  • دستگاه وکیوم سینه
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه روانشناسی
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • العاب بنات
  • بازی
  • بازی
  • خرید جم
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • ارشیو بازی
  • مدل مانتو
  • فروشگاه ساز
  • مدل لباس مردانه
  • قیمت روز گوشی
  • وی پی ان
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • چارتر مشهد
  • ویندوز 8.1 اورجینال
  • زيورآلات
  • اکشن فتوشاپ
  • سایت بلاگخون
  • خرید هاست
  • دانلود فیلم دوبله جدید
  • مکمل شاپ
  • بلیط هواپیما
  • مانیکور ناخن
  • ادکلن مردانه
  • خرید سرور مجازی
  • مکمل بدنسازی
  • لیست قیمت محصولات
  • خرید ارزان
  • مقایسه قیمت
  • اس ام اس عاشقانه
  • همکاری در فروش
  • بومبا
  • آگهی رایگان
  • عکس بازیگران ایرانی
  • سایت تفریحی
  • دانلود آهنگ جدید ایرانی
  • واتس اپ
  • های وی پی ان
  • طراحی قالب وردپرس
  • مشاوره ازدواج
  • خرید کریو
  • خرید تلویزیون
  • شارژ ایرانسل
  • فروش بک لینک
  • دانلود فیلم ایرانی
  • دانلود آهنگ
  • مه لقا جابری
  • تعمیرگاه پروتون
  • فروش اسپمر
  • اخبار ایران و جهان
  • فروش لوازم یدکی ایران خودرو
  • فروش بک لینک
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 848
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,432
  • بازدید ماه : 3,116
  • بازدید سال : 29,505
  • بازدید کلی : 273,433