loading...
دانلود سنتر|نرم افزار.گرافیک.موبایل.فیلم.عکس و...
ali بازدید : 291 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

Corel WordPerfect Office X5 مجموعه برنامه های حیاتی office برای کاربران در محیط کار و یا خانه می باشد. به کمک این نرم افزار می توان به مدیریت ایمیل، ساخت مستندات قوی و نمودار ها و چارت های متناسب پرداخت. Corel WordPerfect Office X5 به شما اجازه ی نت برداری، جمع آوری و استفاده ی مجدد از اطلاعات و تصاویر در هر کجایی را می دهد.

ویژگی های نرم افزار Corel WordPerfect Office X5:

* دارای مجموعه برنامه های آفیس

* رابط کاربری و یادگیری بسیار آسان

* مدیریت و ارسال نامه های الکترونیکی

* قابلیت اجرا و ویرایش اسناد مجموعه مایکروسافت آفیس

* قابلیت ساخت و ویرایش فایل های PDF

* پشتیبانی از بیش از ۱۵۰ نوع فرمت

* سرعت بالا و امکانات پیشرفته

* و…

 

 

ali بازدید : 821 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

Adobe Illustrator CS5.1 15.1.0 نام نرم افزاری می باشد که همان طور که در بالا اشاره شد یکی دیگر از محصولات کمپانی مشهور Adobe می باشد. توسط این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا به طراحی برداری روی تصاویر، فایل های تصویری ، انیمیشن های فلش و ...  بپردازند.. در این نرم افزار از ابزارهای متعددی بهره مند خواهید بود که از جمله می توان به ابزار Eraser اشاره نمود توسط این ابزار شما قادر خواید بود تا بر روی یک تصویر رنگ و یا قسمتی که با دیگر نقاط تصویر متفاوت است را انتخاب نموده و سپس با این ابزار بر روی قسمت مورد نظر حرکت کنید تا دیگر رنگ حذف شده و تصویر و یا رنگ زمینه آن برای شما نمایش داده شود.نمونه تصویر زیر نوعی از طراحی های برداری خاص ایلاستراتور است که با مشاهده آن به سبک طراحی های برداری یا به اصطلاح وکتور این محصول بیشتر آشنا می شوید

ali بازدید : 282 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (1)

 

 

 

معرفی نرم افزار حرفه ای استودیو طراحی لوگو با امکان طراحی وکتور های برداری که فوق العاده ترین و حرفه ای ترین ابزار با لوگو ها و افکت های پیش فرض تعبیه شده در آن از متخصصان طراحی گرافیکی تنها می تواند در سایت دانلود رایگان نرم افزار به رایگان با لینک مستقیم برای دانلود به اشتراک عموم گذاشته شود.
اکنون شما می توانید طراحی آرم و لوگو یا دیگر تصاویر و شکل های گرافیکی ساخت لوگو را با استفاده از نرم افزار استودیو طراحی با ترسیم بردار برای ایجاد وکتور های قابل ویرایش مانند یک حرفه ای طراحی کنید. طراحی وکتور یعنی نداشتن محدودیت در طراحی بنابراین شما می توانید از کارت های ویزیت گرفته تا بیلبورد های تبلیغاتی را طراحی کنید.

 

 

ali بازدید : 336 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

 

Driver Genius Professional نام نرم افزاری است حرفه ای در زمینه مدیریت بر درایورهای سخت افزاری ، که به کمک آن می توانید از درایورهای سیستم نسخه ی پشتیبان (BackUp) تهیه کرده و در زمانی کمتر از یک دقیقه به بازگرداندن آن ها (Restore) بپردازید . همچنین توسط این برنامه می توانید به جستجوی سخت افزارها در سیستم بپردازید ، یا اینکه درایور یک سخت افزار را به روز رسانی (Update) یا حذف کنید .اگر درایور یکی از سخت افزارهای خود را گم کرده اید ، این برنامه می تواند به راحتی مدل آن سخت افزار را تشخیص داده و در پیدا کردن درایور مورد نظر به شما کمک می کند .اگر بعد از شناسایی مدل سخت افزار نتوانستید درایور مناسبی برای آن پیدا کنید ، نگران نباشید چون این برنامه یک دیتابیس آنلاین یا 30000 درایور مختلف درون اینترنت دارد که به شما اجازه ی دسترسی به آن را می دهد. این دیتا بیس شامل درایورهایی برای قطعات رایج کامپیوتر از قبیل motherboards, video cards, sound cards, network cards, modems, monitors, mice, keyboards, digital cameras, video capture cards می باشد. شما می توانید فایل پشتیبان (BackUp) را در قالب یک فایل نصبی ذخیره کنید ، و در دفعات بعد فقط با یک کلیک به نصب درایورها بپردازید.

 


 

ali بازدید : 287 دوشنبه 10 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

مطمئنا ویندوز 7 با ارائه رسمی خود توانست نام خود را به عنوان یکی از موفق ترین ها از نسل های مختلف سیستم عامل ویندوز تبدیل شود. این سیستم عامل نسل جدید توانست تا شکست های ویندوز ویستا را به دست فراموشی بسپارد و امروز اکثر کاربران از این سیستم عامل استفاده می کنند چون سرعت بسیار مناسبی دارد و با اکثر سخت افزارها هم به راحتی هماهنگ می شود، این در حالی است که به مراتب بسیار پایدار هم عمل می کند اما بازهم ایراداتی به آن وارد است که می توان این ایرادات کوچک را هم با نرم افزارهای مختلف جبران کرد. Yamicsoft Windows 7 Manager نام نرم افزاری قدرتمند که برای سیستم عامل ویندوز 7 طراحی شده تا بتواند کم و کسری های این ویندوز را تا حدود زیادی جبران کند. بهینه سازی و حذف فایل های اضافی می تواند نقش مهمی را در افزایش کارآیی این ویندوز ایفا کند. این system utility قدرتمند با ترفند های مختلف که مجموع آن ها به 30 تابع می رسد نهایت کارآیی را به کاربران هدیه دهد. بخش های مختلف Yamicsoft Windows 7 Manager به 7 دسته کلی تقسیم بندی می شوند که به شرح ذیل هستند.

Information :
در این بخش کاربر می تواند اطلاعات دقیق و صحیح سیستم خود را اعم از سیستم عامل و اطلاعات مربوط به آن و همچنین انواع اطلاعات مربوط به سخت افزارها را به نمایش درآورد. نمایش اطلاعاتی از کارآیی سیستم و فعالیت هایی که پردازنده و حافظه رم از خود نشان می دهند از خصوصیات این مرحله از نرم افزار است.
Optimizer : این بخش از نرم افزار یکی از قابلیت های مهم و کلیدی است که با استفاده از آن کاربر می تواند با یک بهینه سازی کلی سیستم از حافظه رم گرفته تا پردازنده اصلی سیستم و همچنین موتور گرافیکی نهایت کارآیی را به دست بیاورد.
Cleaner : این امکان هم تا حدود زیادی به همان افزایش کارآیی شبیه است اما عملکرد آن اندکی متفاوت خواهد بود و به جای این که به صورت مستقیم عمل کند با پاکسازی سیستم و فایل های اضافی در بخش های مختلف به کارآیی بهتر سیستم و دسترسی سریعتر به فایل ها کمک زیادی می کند. حذف فایل های اضافی در رجیستری یا فایل هایی که از وبگردی ایجاد می شوند نقش مهم را در افزایش کارآیی ویندوز 7 ایفا خواهند کرد.
Customization : قابلیتی که بیشتر سلیقه ای بوده و کاربر برای مثال می تواند فایل هایی که در هنگام اجرای ویندوز بارگزاری می شوند را از حالت اتوماتیک اجرا خارج کند یا ویرایش گزینه های راست کلیک در ویندوز و بسیاری گزینه های دیگر که کاملا سلیقه ای هستند.
Security : مرحله امنیت هم هرچند زیاد به کارآیی و افزایش آن ربطی ندارد اما در تکمیل قابلیت های ویندوز 7 و مدیریت هرچه بهتر آن می تواند بسیار مفید واقع شود. امنیت در بخش های مختلف ویندوز و خصوصی سازی بسیاری از فایل ها از مهم ترین نکته هائیست است که اکثر کاربران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
Network : بهینه سازی کانکشن ها هم با قابلیت پشتیبانی از انواع آن ها یکی دیگر از بخش های اصلی Yamicsoft
Windows 7 Manager را تشکیل می دهد.
Misc. Utilities : این مورد هم آخرین گزینه است که کلکسیونی از امکانات مختلف را در خود جای داده تا کاربر بتواند با استفاده از آن ها بیشترین کارآیی را از ویندوز 7 به دست آورد.


ali بازدید : 508 دوشنبه 10 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

استفاده از سی دی ها و دی وی دی ها مالتی مدیا در میان کاربران بسیار رواج دارد. شرکت ها برای این که رزومه ای از کارهای خود را برای جذب مشتریان تهیه نمایند همگی از سی دی های مالتی مدیا استفاده می کنند. البته نرم افزار های زیادی هستند که باید در ساخت این لوح های فشرده از آن ها استفاده کرد . تنها شرکت ها نیستند که برای معرفی خدمات خود سی دی مالتی مدیا طراحی می کنند، افراد عادی هم با اهداف مختلف اقدام به طراحی و ساخت اتوران هایی برای لوح های فشرده ی خود می نمایند. AutoPlay Media Studio یکی از کامل ترین نرم افزار های ساخت اتوران به شمار می رود. ابزاری بسیار غنی از امکانات و با واسط کاربری جذاب باعث شده تا کاربران برای ساخت لوح های فشرده به صورت مالتی مدیا به از استفاده نرم افزار روی آورند. AutoPlay Media Studio دارای طرح های از پیش آماده است تا کابران بتوانند با الگو گرفتن  و حتی استفاده از این طرح ها اتوران هایی زیبا و در عین حال حرفه ای خلق نمایند. قابلیت های مهم دیگری که در AutoPlay Media Studio موجود است را می توان به این صورت بیان کرد که بیشتر Object ها که غالبا به صورت متن ، تصویر ، فایل فلش ، فیلم ، صوت و دکمه و... هستند را می توان در این برنامه مورد استفاده قرار داد. اما از این جهت گفته شد که AutoPlay Media Studio  نرم افزاری حرفه ای به شمار می رود که کاربران حرفه ای می توانند با کمی اسکریپ نویسی اتوران هایی بسیار زیبا بیافرینند. این نرم افزار با اکثر زبان های برنامه نویسی هم سازگاری دارد. Microsoft Visual Basic, Macromedia Director, Microsoft Visual C++ or Borland Delphi اینها بخشی از زبان ها و نرم افزارهایی هستند که با AutoPlay Media Studio هماهنگی کامل دارند.

 

 

ali بازدید : 956 دوشنبه 10 مرداد 1390 نظرات (1)

 

 

 

نرم افزارهای پرتابل یکی از محبوب ترین ابزارها نزد کاربران هستند . زیرا حجم آنها به نسبت از نسخه قابل نصب کمتر بوده و همچنین قابلیت جا به جایی نیز دارند . به همین دلیل شرکت های نرم افزاری اکثرا با ارائه هر نسخه از نرم افزار های خود ، نسخه پرتابل آنها را نیز ارائه میکنند . مدتی است هر چند وقت یک بار مجموعه ای با آن Best Portable Soft Full ارائه میشود که در آن جدیدترین ورژن بهترین نرم افزارهای پرتابل قرار داده شده که به این ترتیب دیگر نیازی به جستجو برای یافتن هر نسخه این نرم افزارها بصورت جدا ندارید ، زیرا با این مجموعه تمامی نرم افزارهای خوب پرتابل در اختیار شما خواهند بود . امروز نیز جدیدترین ورژن این مجموعه را که با نام Best Portable Soft 1.2.4.2 منتشر شد برای شما آماده دانلود کرده ایم .

 

 

ali بازدید : 308 یکشنبه 09 مرداد 1390 نظرات (1)

 

 

Avira AntiVir Personal 10.0.0.609 | 56.5 Mb

نام یه ضد ویروس قدرتمند و در عین حال رایگان است که به کمک آن کاربران به راحتی قادرند تا در مقابل ویروس ها و برنامه هاس جاسوسی و کرم های اینترنتی سیستم خود را ایمن نگه داشته و نفوذ این برنامه ها به سیستم خود جلوگیری نمایند. این نرم افزار قدرتمند با نظارت کامل بر سیستم مانع از اجرای فایل های آلوده به ویروس و نصب برنامه های جاسوسی بر روی سیستم می شود. این نرم افزار یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه و پاکسازی ویروس ها می باشد.

 

 

ali بازدید : 561 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

ضبط فیلم از صفحه مک با ScreenFlow 2.1.8 Mac OSX

توسط این برنامه جدید که دارای سیستم منحصر به فردی هست خواهید توانست بهترین فیلم ها را با کیفیت های مختلف از صفحه مکتون استفاده کنید و در نهایت با فرمت های مختلف از جمله فرمت قابل پخش برای quick time ذخیره کنید

 

ali بازدید : 384 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

ژانر: مستند

کیفیت: M-HD – عالی

فرمت: avi

حجم: هر قسمت ۷۰۰ MB

وضعیت پخش: به اتمام رسیده

امتیاز: ۹٫۸/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۶

کارگردان: Alastair Fothergill

خلاصه داستان: “سیاره زمین” یکی از کامل‌ترین فیلم‌های مستند زیستی درباره زندگی جانداران روی زمین در خصوص نحوه‌ی زندگی و رفتار شناسی جانداران گوناگون از قبیل آبزیان، پستانداران، پرندگان، خزندگان و دوزیستان، مکان‌های جغرافیایی مختلف و پوشش جانوری و … آنهاست که در ۱۱ اپیزود به نام‌های:

۱٫ از قطب تا قطب From Pole to Pole
2. کوه‌ها Mountains
3. آب شیرین Fresh Water
4. غارها Caves
5. بیابان ها Deserts
6. دنیاهای یخی Ice Worlds
7. جلگه‌های پهناور Great Plains
8. جنگل‌ها Jungles
9. دریاهای کم‌عمق Shallow Seas
10. جنگل‌های فصلی Seasonal Forests
11. اعماق اقیانوس Deep Ocean

تشکیل شده است و تصاویری شگفت انگیز از حیات طبیعی در سیاره زمین ارائه می کند که نفس هر بیننده ای را در سینه حبس می کند.

 

 

 

ali بازدید : 359 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

به ياد روح الله داداشي

 

یکی از مهمان های ویژه صندلی داغ ، در ایام نوروز 90 ، زنده یاد مرحوم روح الله داداشی بود . داداشی در این برنامه از زندگی خود و اشخاص تاثیر گذار در پیشبرد اهدافش می گوید .

ali بازدید : 342 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

مرورگر وب جدید 'گوگل کروم' از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

 

 

ali بازدید : 396 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد، که در اینجا شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را از فارس دانلود دریافت نمائید.
کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

 

 

 

ali بازدید : 370 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

 

 

 

ali بازدید : 824 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود انیمیشن The Lion King

ژانر: انیمیشن, درام, ماجرایی  

کیفیت: DVDRip – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۳۷۰ MB

امتیاز: ۸٫۲/۱۰

تاریخ انتشار: ۱۹۹۴

کارگردان: Roger Allers, Rob Minkoff

خلاصه داستان: Tricked into thinking he killed his father, a guilt ridden lion cub flees into exile and abandons his identity as the future King

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • جاذبه های گردشگری
  • خرید گیفت کارت
  • شنل کوکو
  • اکستندر
  • لارجر باکس
  • آتلیه
  • خدمات مجالس
  • کاردستی کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • برگزاری مراسم عروسی
  • آپلود
  • قیمت ssd samsung
  • اپلود
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • لوگو
  • مشاوره آنلاین
  • خرید خودرو
  • منابع آزمون دکتری
  • سنجش و دانش
  • اخبار ورزشی
  • گن لاغری مردانه
  • آفبا
  • جمع بندی کنکور 94
  • پورتال سرگرمی
  • خرید ssd samsung
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • آموزش فتوشاپ
  • چت روم
  • شبکه اجتماعی
  • تراوين
  • Artificial Intelligence Development Technologies
  • تشريفات عروسی
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • روغن ماساژ بدن
  • افزایش سایز سینه
  • دستگاه وکیوم سینه
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه روانشناسی
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • العاب بنات
  • بازی
  • بازی
  • خرید جم
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • ارشیو بازی
  • مدل مانتو
  • فروشگاه ساز
  • مدل لباس مردانه
  • قیمت روز گوشی
  • وی پی ان
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • چارتر مشهد
  • ویندوز 8.1 اورجینال
  • زيورآلات
  • اکشن فتوشاپ
  • سایت بلاگخون
  • خرید هاست
  • دانلود فیلم دوبله جدید
  • مکمل شاپ
  • بلیط هواپیما
  • مانیکور ناخن
  • ادکلن مردانه
  • خرید سرور مجازی
  • مکمل بدنسازی
  • لیست قیمت محصولات
  • خرید ارزان
  • مقایسه قیمت
  • اس ام اس عاشقانه
  • همکاری در فروش
  • بومبا
  • آگهی رایگان
  • عکس بازیگران ایرانی
  • سایت تفریحی
  • دانلود آهنگ جدید ایرانی
  • واتس اپ
  • های وی پی ان
  • طراحی قالب وردپرس
  • مشاوره ازدواج
  • خرید کریو
  • خرید تلویزیون
  • شارژ ایرانسل
  • فروش بک لینک
  • دانلود فیلم ایرانی
  • دانلود آهنگ
  • مه لقا جابری
  • تعمیرگاه پروتون
  • فروش اسپمر
  • اخبار ایران و جهان
  • فروش لوازم یدکی ایران خودرو
  • فروش بک لینک
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 848
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,558
  • بازدید ماه : 3,242
  • بازدید سال : 29,631
  • بازدید کلی : 273,559