loading...
دانلود سنتر|نرم افزار.گرافیک.موبایل.فیلم.عکس و...
ali بازدید : 998 یکشنبه 06 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

Coolutils Total Movie Converter یکی دیگر از نرم افزارهای تبدیل فیلم و فایل های ویدیویی به یکدیگر می باشد. این برنامه با پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی به شما این امکان را می دهد تا فرمت فیلم های دلخواهتان را تغییر دهید تا بتوانید در محل های مختلف از آنها استفاده کنید. برخی از فرمت هایی که این برنامه از آنها پشتیبانی می کند شامل AVI, MPG, WMV, MPEG, FLV میباشد. همچنین پشتیبانی کامل از فایل هایی با فرمت ۳GP در سایز تصویر مختلف جهت پخش در انواع گوشی های موبایل یکی دیگر از امکان خوب این نرم افزار است. علاوه بر این در این برنامه فابلیت دیگری قرار دارد که میتوان از آن برای تبدیل انلاین فرمت کلیپ هایی که در سایت های اشتراک ویدیو مانند یوتوب در اینترنت هستند استفاده کرد بدین صورت که با وارد کردن آدرس کلیپ تصویر مورد نظر و انتخاب فرمت دلخواه تبدیل ان به صورت آنلاین انجام می پذیرد.

 

ali بازدید : 389 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

 

Emsisoft Anti-Malware 5.1.0.16 Final با استفاده از دو موتور اسکن کامل در مبارزه با ویروس ها ، تروجان ها / backdoors ، جاسوس افزار / ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ها ، کرم ها / رباتها ، کی لاگر و انواع دیگری از بدافزارها که در انتظار اینترنت. اما دو برابر مدت زمان اسکن وجود دارد که این امر می تواند مورد با دو برنامه جداگانه اسکن. بهبود عملکرد قابل توجه سپاس امکان ادغام دو موتور در پایین ترین سطح. امضا به روز رسانی در دسترس هستند ، حداقل ۵ بار در روز ، در حال حاضر تامین شناسایی و حدود ۴ میلیون نوع مختلف از تروجان.

 Emsisoft Anti-Malware نگهبان با استفاده از ۳ لایه ها برای محافظت از کامپیوتر شما در برابر عفونت های جدید : امضا بر اساس اسکن از دو موتور خوش شناخته تروجان بلافاصله پس از آن تلاش می کند تا اجرا شود. با رفتار منحصر به فرد تعلق می گیرد بر اساس تشخیص نرم افزارهای مخرب در حال اجرا برنامه ها نظارت تمام وقت. به محض این که برنامه کاری مشکوک ، آن را متوقف و هشدار. ایجاد امنیت می کند که فوق العاده در برابر تهدیدات جدید و ناشناخته است. حفاظت از گشت و گذار شما مانع از گشت و گذار به گسترش تروجان ها و وب سایت های جعلی. Emsisoft Anti-Malware دارای مقدار زیادی از گزینه های پیشرفته ای برای متخصصان برای شناسایی و حذف تروجان دستی. برای این منظور یکپارچه تجزیه و تحلیل سیستم ابزار HiJackFree است گنجانده شده است. Emsisoft Anti-Malware ابزار جامع برای شناسایی انواع تروجان و جاسوس است. با قابلیت یکپارچه بروز رسانی خودکار ، کامپیوتر شما همیشه به روز برای محافظت از نرم افزار به طور دائمی در برابر خطرناک است.

 

 

ali بازدید : 537 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

Wondershare Video to Flash Encoder یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه تبدیل فرمت های ویدیو به فایلهای فلش می باشد. شما با استفاده از این برنامه با سرعت بسیار بالا می توانید تمامی فرمت های ویدیویی را به فایلهای SWF , FLV تبدیل کنید. این برنامه قادر است فرمت های WMV, AVI, MPEGMPG, 3GP, MP4, MOV, MOD, TOD(JVC Vidicon), MKV to Flash, even convert HD video as M2TS, TP, TRP, TS را به فایلهای فلش تبدیل کند. فایل فلش ایجاد شده توسط این نرم افزار خود دارای کلیدی های کنترلی پخش می باشد و فایل تولید شده نهایی را می توان بدون هیچگونه نرم افزار کمکی مانند Player فایل های ویدئویی مشاهده نمود و همچنین آن را در صفحات وب به نمایش گذاشت. همچنین شما می توانید ویدیوهای خود را در بین سایت YouTube, your personal blog, MySpace, Google video به اشتراک بگذارید. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به توانایی آپلود فایل فلش توسط Video to Flash Converter به روی سرور FTP , توانایی های پیشرفته و قدرتمند ویدئویی جهت اضافه، حذف و تنظیم حالت های مختلف ویدیوئی , تنظیم میزان روشنایی، کنتراست و سیری تصویر و همچنین حجم صدا و... اشاره کرد.

 

ali بازدید : 496 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)
 
 
http://www.islamupload.ir/user_uploads/iukafolabbas3772/mirdamad-2.jpg


 

مراسم مناجات ، عزاداری و احیا شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان 1390 در شب شهادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام با مداحی حاج سید مهدی میرداماد به صورت صوتی آماده دریافت می باشد.

 

ali بازدید : 528 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

 

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iukafolabbas3772/karimi-emamkazem.jpg


مراسم مناجات ، عزاداری و احیاء شب نوزدهم رمضان 1390 هیئت رایت العباس(ع) با مداحی حاج محمود کریمی بصورت صوتی و تصویری آماده دریافت می باشد.


دریافت فایلهای صوتی و دریافت فایل تصویری

 

ali بازدید : 683 چهارشنبه 02 شهریور 1390 نظرات (0)

 

Google Chrome از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.

 

 

ali بازدید : 371 چهارشنبه 02 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

Downloader نرم افزاری است بسیار قدرتمند که توسط آن قادر خواهید بود به جستجوی آهنگ های مورد نظر خود بپردازید. راحت ترین راهی که ما آن را به شما جهت جستجو و یافتن آهنگ مورد نظرتان پیشنهاد می کنیم ، استفاده از این نرم افزار بسیار قدرتمند است. جهت جستجو از طریق این برنامه ، شما به یک دیتابیس با بیش از ۱۰۰ ملیون آهنگ دسترسی خواهید داشت. در واقع شما آهنگ مورد نظر خود را در بین ۱۰۰ ملیون آهنگ جستجو می کنید که قطعا به نتیجه خواهید رسید و آهنگ مورد نظر را خواهید یافت. توسط این نرم افزار شما همیشه به آخرین آهنگ ها و آلبوم های روز دنیا دسترسی خواهید داشت و قادرید تا به دانلود آن ها نیز بپردازید. همچنین ممکن است شما فقط بخواهید قطعه ای از آهنگ مورد نظر را ذخیره و دانلود کنید ، این امکان توسط نرم افزار پشتیبانی می شود. حتی جهت جستجو می توانید سبک آهنگ “کلاسیک ، رپ ، پاپ ، متال و…” مورد نظر را نیز انتخاب کنید تا به نتایج دقیق تری برسید. کار با این نرم افزار بسیار راحت بوده و تمامی اشخاص با هر نوع سطح علمی قادرند تا به کار با آن بپردازند. در حقیقت کار با این نرم افزار نیاز به دانش قبلی نخواهد داشت.

 

ali بازدید : 334 دوشنبه 31 مرداد 1390 نظرات (1)

 

eScan Internet Security Suite Build 11.0.1139.969 نام يك بسته ي امنيتي قدرتمند از سري محصولات امنيتي شركت MicroWorld Technologies كه شامل ابزارهاي قدرتمند امنيتي ضروري هر سيستمي مانند ويروس كش اين شركت , ضد جاسوس اين شركت و ضد Spam و ضد هك اين شركت است . اين نرم افزار كه براي شركت ها و ادارات طراحي شده قادر به تامين امنيت سيستم هاي درون يك شبكه از انواع خطر هاي اينترنتيست.

ali بازدید : 525 دوشنبه 31 مرداد 1390 نظرات (0)

 

KoolMoves 8.1.2 نرم افزار محبوبی در ساخت انیمشن های فلش میباشد، که توسطه کاربران مبتدی و حرفه ای برای جذاب کردن وب سایت ها مورد استفاده قرار میگیرد. انیمشن های فلش ساخته شده توسط این نرم افزار را میتوانید برای تبلیغات روی سایت های مختلف به کار ببرید. KoolMoves نرم افزار پیشرفته است که تا حدودی میتواند جانشین Macromedia Flash در ساخت انیمشن های فلش باشد. این نرم افزار با دارا بودن افکت های فراوانی به شما در ساخت انیمشن های فلش با کیفیت بالا کمک شایانی میکند

ali بازدید : 615 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

WinRAR نرم افزار مدیریت آرشیو قدرتمندی برای فایلهای با پسوند  RAR می باشد که بصورت معمولی محتوای موردنظر شما را ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر از آرشیوهای زیپ فشرده سازی می نماید. این نرم افزار ابزار فشرده سازی قدرتمندی به همراه عملکردهای اضافی یکپارچه می باشد که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید. این نرم افزار می تواند از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه نموده و حجم ضمایم ایمیل خود را کاهش داده، فایلهای RAR و ZIP  و سایر فایلهای دانلود شده از اینترنت را از حالت فشرده خارج نموده، و آرشیوهایی جدید به فرمت RAR و زیپ ایجاد نمایید. هنگامی که از این برنامه برای فشرده سازی فایلهای خود استفاده می نمایید مطمئن باشید که از کاربران سایر نرم افزارهای فشرده سازی موجود جلوتر می باشید، این برنامه توسط قابلیت ایجاد آشیوهای کم حجم تر، غالبا سریعترین روش فشرده سازی فایل را به شما ارائه می نماید. این امرموجب صرفه جویی در فضا و زمان، هزینه های انتقال و زمان ارزمند برای کار شما می شود

ali بازدید : 511 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

مسلما یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر سیستم عامل بوجود آید ، نفوذ ویروس به آن سیستم باشد.البته برای این مشکل نیز راه حلی از قبیل نصب آنتی ویروس وجود دارد.هم اکنون در سایت میهن دانلود قصد معرفی انتی ویروس AVG رو داریم.گر چه این انتی ویروس در رتبه ای در لیست انتی ویروس ها ندارد اما به خاطر قدرتی که دارد باعث شده است 80 میلیون نفر به ان اعتماد کنند و کاربران آن شوند

ali بازدید : 377 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

اپرا یکی از مرورگرهای مهم در سراسر وب می باشد که کاربران نسبتاً خوبی را در سراسر وب برای خود جمع کرده است. طبق آمار ارائه شده توسط StatCounter، اپرا در سراسر وب سهمی برابر با ۲٫۶۷% از بازار جهانی مرورگرهای وب را به خود اختصاص داده است، این مقدار در ایران برابر با ۴٫۳۳% است که اپرا را در رده سوم مرورگرهای محبوب ایرانیان قرار می‌دهد، رتبه اول اینترنت اکسپلورر و رتبه دوم متعلق به فایرفاکس است. امکانات جدید و بروز شده این مرورگر نسبت به نسخه قبلی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

ali بازدید : 433 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

برای اینکه بتوانید یک فیلم را در کامپیوتر خود ببینید به یک نرم افزار پخش فایل های تصویری نیاز دارید. KMPlayer نرم افزاری برای پخش فیلم در کامپیوتر است. توسط این برنامه میتوان فرمت های مختلف مالتی مدیا را در کامپیوتر اجرا نمود. این نرم افزار در هنگام نصب کدک های مورد نیاز برای پخش فیلم را با خود نصب می کند از همین رو پس از نصب برنامه نیازی به نصب کدک نخواهید داشت. علاوه بر این توسط این برنامه میتوان فایل های صوتی را نیز در کامپیوتر پخش کرد در واقع این نرم افزار یک پلیر فایل های صوتی و تصویری است. محیط این برنامه بسیار زیبا بوده بعلاوه میتوان از اسکین های ان برای زیبایی بیشتر استفاده کرد

 

 

ali بازدید : 357 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

TrackMania 2 Canyon عنوان بازی جدیدی است که نسخه Beta آن اخیراٌ توسط کمپانی Ubisoft منتشر شده و ساخت و تولید آن برعهده کمپانی Nado می باشد. نسخه اصلی و کامل این بازی در تاریخ ۲۳ شهریور ۹۰ منتشر خواهد شد. ناگفته نماند که با توجه به اینکه نسخه ارائه شده Beta می باشد ولی استقبال بی نظیری از آن به عمل آمده است که نشان از محبوبیت این بازی نزد گیمرها می باشد. مسابقات به طور حرفه ای و در محیط های ناآشنایی همچون دره های عمیق و مناطق کوهستانی اتفاق می افتد که در بازی های مشابه که ژانر Racing دارند کمتر مشاهده می شود. یکی از بهترین ویژگی های این بازی امکان ایجاد تغییر و سفارشی سازی ماشین ها، محیط و حتی پیست های مسابقه است، به طور کلی گیمر می تواند بر اساس سلیقه و علایق خود در بازی تغییر ایجاد کرده و ماشین مورد نظر خود را با شرکت در مسابقات ارتقاء دهد. Mania Planet از جمله سرویس های ویژه ای است که برای اولین بار در این بازی استفاده شده است، این سرویس تغییرات اعمال شده و خاص که توسط گیمر روی بازی انجام می شود را به اشتراک می گذارد. به عبارتی هر گیمر با توجه به سلایق و قدرت خود در پیشبرد بازی، می تواند خواسته های خود را بر بازی اعمال کند و تغییرات چشمگیری در مدل های ماشین، مسیرها و دیگر اجزای ظاهری و سازنده بازی را بوجود آورد، که توسط سرویس Mania Planet این تغییرات در اختیار دیگر علاقمندان قرار می گیرد. Car Damage نیز نام یکی دیگر از ویژگی های منحصربفردی است که در سری بازی های TrackMania برای نخستین بار دیده می شود، که وجود آن باعث می شود تا بدنه خودروها طبیعی عمل کرده و قابل تخریب باشند. افکت های اعمال شده و ظرافت خاصی که در طراحی بازی به کار گرفته شده است بسیار عالی هستند و حتی کوچکترین شکافها و ناهمواری های موجود در دره ها و دیوارها به وضوح دیده می شوند که نشان از گرافیک عالی بازی و پرداختن به جزئیات توسط طراح می باشد که باعث متفاوت و جذاب تر جلوه دادن بازی شده است. استفاده درست از افکت ها ، باعث شده است هنگامی که ماشین اوج گرفته و سرعت سرسام آور آن صفحه مانیتور شما را به لرزه در می آورد، تفاوت  و سسرعت واقعی را به طور کامل احساس می شود. بازی آمیخته با سبکی اکشن است و شاهد صحنه هایی زیبا از درگیری دو خودرو خواهید بود که شاید منجربه واژگون شدن و یا آتش سوزی خودرو طرف مقابل شود. امکان ثبت لحظات زیبایی که گیمر خلق می کند توسط فیلمبرداری قوی بازی قابل ضبط و نگهداری می باشد، همچنین گیم پلی بسیار هیجان انگیز و قوی، صداگذاری عالی و طبیعی از دیگر ویژگی های این بازی می باشد

 

 

ali بازدید : 315 پنجشنبه 27 مرداد 1390 نظرات (1)

 

 

 

آرزوی هر کاربری است که بتواند به سادگی فیلم هایی را که در آرشیو خود دارد مورد ویرایش قرار دهد. شاید در ابتدا این کار سخت به نظر برسد، اما در دنیای مجازی رایانه نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند که کار کاربران را تا حدودی برای ویرایش فیلم ها ساده می کنند. در این میان دو نرم افزار هستند که به نوعی رهبری این ابزارهای ویرایش را بر عهده دارند. Adobe Premier و Corel Video Studio این دو نرم افزار می باشند. نکته ای که در مورد این دو نرم افزار اهمیت دارد این است که Corel Video Studio محیط کاربری بسیار ساده تری دارد و کار با آن نیاز به آموزش خاصی ندارد و به سادگی می توان کار با نرم افزار را آموخت.
Corel Video Studio تا چند نسخه قبل با نام Ulead Video Studio عرضه می گردید اما از زمانی که کمپانی معروف Ulead جزیی از خانواده Corel شد دیگر با این نام عرضه می گردد و مطمئنا همکاری این دو کمپانی بر قدرت این نرم افزار خواهد افزود. برای توصیف این نرم افزار باید این طور مطلب را بیان نمود که کاملترین ابزار برای ویرایش و ساخت فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن که بتواند تقریبا تمامی خواسته های کاربران را برآورده نماید Corel Video Studio نام دارد.
ابزاری با داشتن Template های متعدد و زیبا برای سلیقه های متفاوت می تواند فیلم ها را با هر فرمتی تا بهترین کیفیت ممکن یعنی Blu-ray ویرایش نماید. می تواند فیلم ها را میان افراد به اشتراک گذارد یا این که در سایت معروف Youtube آپلود کند. قادر است همان فیلم ها رابا iPhone هم به اشتراک گذارد.
از صدای های با کیفیت دالبی دیجیتال پشتیبانی می کند، صداها را با بهترین کیفیت و با هرفرمتی که کاربر بخواهد ضبط می کند. می تواند صداها را هم با فیلترهای موجود ویرایش کند و صداها را از لوح های فشرده Import کند.
قابلیت Capture کردن فایل های ویدئویی را از دوربین های دیجیتال، موبایل ها و انواع دستگاه های پخش و جتی DVD ها نیز دارد با همان کیفیتی که ضبط شده اند.
افکت های متنوع و متعددی برای اهداف و سلیقه های مختلف در خود جای داده است که برای زیبایی کار ویرایش می توان به آن ها پناه آورد. قادر به ساخت لوح های فشرده قابل اجرا در انواع دستگاه های پخش است.
Corel Video Studio می تواند Slide Show هایی زیبا ار تصاویر تهیه نماید. از فرمت های مختلف به طور کامل پشتیبانی کند و در یک کلام یک آچار فرانسه باشد برای کاربران مشتاق به ویرایش فیلم ها .
اما از همه این صحبت های که بگذریم با Corel Video Studio می توان به سادگی فیلم های ساده ای را هم ساخت. یعنی فیلم های دلخواه را با Capture کردن و قراردادن تصاویر دیگر در کنار آن ها به صورت دلخواه به فیلمی دیگر تبدیل نمود.
سومین قابلیت مهم این ابزار ساخت فیلم های DVD می باشد که با بهترین حالت ممکن و با افکت های مختلف به صورت Wizard تهیه و آماده کنید و در یک کلام یک ابزار فوق العاده که دستیار بسیار مناسبی برای تدوین گران حرفه ای و مبتدی می تواند باشد.

 

 

ali بازدید : 358 پنجشنبه 27 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

از دست دادن عکس های پرخاطره و با ارزش به آسانی اتفاق می افتند. گم شدن عکس های دیجیتالی دلیل های متفاوتی دارد. از جمله پاک شدن اتفاقی عکس، نقص در مموری کارد، فایل سیستم خراب بوده، عکس شما در یک فایل PDF یا Word بوده و آن سند به طور اتفاقی پاک شده است. با استفاده از نرم افزار Ashampoo GetBack Photo مفقود بودن برای همیشه مورد خاصی نیست. این نرم افزار با انجام یک ریکاوری سریع عکس های شما را از دستگاه های حافظه مختلف مانند مموری کارد، اسمارت فون ها و هارد دیسک درایورهای USB بازگردانی می کند.

 

 

ali بازدید : 322 پنجشنبه 27 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

Adobe Flash Player 10.3.183.5 (for Internet Explorer,Firefox, Safari, Opera) | 5.93 MB

 

Adobe Flash Player 10.3.181.23 Final نرم افزاری برای مشاهده کلیپ های فلش و فایلهای SWF می باشد و برای مشاهده آنها در مرورگر می بایست بر روی سیستم نصب باشد. از آنجا که امکان دانلود نسخه های جدید Adobe Flash Player از داخل ایران امکان پذیر نیست، سایت آراد دانلود جدیدترین نسخه از این برنامه را که مورد نیاز تمامی کاربران اینترنت می باشد برای دانلود در اختیار شما قرار داده است

 

ali بازدید : 358 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

 

DivX® Pro 8 نرم افزاری تحت سیستم عامل ویندوز است که برای شما امکان تجربه کیفیت واقعی HD را فراهم می آورد. این نرم افزار از آخرین و بزرگترین تکنولوژی ویدئویی برمبنای H.264، استاندارد جدیدی برای ویدئوهای دیجیتالی HD استفاده می کند. DivX® Pro 8.01 به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD ایجاد و ویدئوهای MKV(فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. علاوه بر این شما می توانید فرمت های DivXمانند .Divx و .Avi را که در میلیون ها دستگاه های پخش کننده ویدئو استفاده می شوند نیز پخش کنید. ضمن این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که می توانند توسط دستگاه پخش کننده اینگونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس با فرمت .Srt نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است که کمک عمده ای در مشاهده ویدئوها به شما خواهد کرد.

 

 

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • جاذبه های گردشگری
  • خرید گیفت کارت
  • شنل کوکو
  • اکستندر
  • لارجر باکس
  • آتلیه
  • خدمات مجالس
  • کاردستی کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • برگزاری مراسم عروسی
  • آپلود
  • قیمت ssd samsung
  • اپلود
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • لوگو
  • مشاوره آنلاین
  • خرید خودرو
  • منابع آزمون دکتری
  • سنجش و دانش
  • اخبار ورزشی
  • گن لاغری مردانه
  • آفبا
  • جمع بندی کنکور 94
  • پورتال سرگرمی
  • خرید ssd samsung
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • آموزش فتوشاپ
  • چت روم
  • شبکه اجتماعی
  • تراوين
  • Artificial Intelligence Development Technologies
  • تشريفات عروسی
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • روغن ماساژ بدن
  • افزایش سایز سینه
  • دستگاه وکیوم سینه
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه روانشناسی
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • العاب بنات
  • بازی
  • بازی
  • خرید جم
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • ارشیو بازی
  • مدل مانتو
  • فروشگاه ساز
  • مدل لباس مردانه
  • قیمت روز گوشی
  • وی پی ان
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • چارتر مشهد
  • ویندوز 8.1 اورجینال
  • زيورآلات
  • اکشن فتوشاپ
  • سایت بلاگخون
  • خرید هاست
  • دانلود فیلم دوبله جدید
  • مکمل شاپ
  • بلیط هواپیما
  • مانیکور ناخن
  • ادکلن مردانه
  • خرید سرور مجازی
  • مکمل بدنسازی
  • لیست قیمت محصولات
  • خرید ارزان
  • مقایسه قیمت
  • اس ام اس عاشقانه
  • همکاری در فروش
  • بومبا
  • آگهی رایگان
  • عکس بازیگران ایرانی
  • سایت تفریحی
  • دانلود آهنگ جدید ایرانی
  • واتس اپ
  • های وی پی ان
  • طراحی قالب وردپرس
  • مشاوره ازدواج
  • خرید کریو
  • خرید تلویزیون
  • شارژ ایرانسل
  • فروش بک لینک
  • دانلود فیلم ایرانی
  • دانلود آهنگ
  • مه لقا جابری
  • تعمیرگاه پروتون
  • فروش اسپمر
  • اخبار ایران و جهان
  • فروش لوازم یدکی ایران خودرو
  • فروش بک لینک
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 848
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,502
  • بازدید ماه : 3,186
  • بازدید سال : 29,575
  • بازدید کلی : 273,503