loading...
دانلود سنتر|نرم افزار.گرافیک.موبایل.فیلم.عکس و...
ali بازدید : 351 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

آیا تابحال برایتان پیش آمده است که بخواهید دوربینی را که با USB به کامپیوتر شما را در شبکه کامپیوتری خود ملاحظه کنید یا اسکنرها و کارت خوان هایی که با USB به سیستم شما متصل میشوند. USB over Network به شما این اجازه را میدهد که شما به راحتی بتوانید یک دستگاه USB خارجی را به سیستم خود متصل نموده و آنرا در شبکه محلی و یا اینترنت درست مثل اینکه این دستگاه به سیستم دیگر نصب است ملاحظه نمایید. شما می توانید به راحتی یک دستگاه USB خارجی و یا یک چاپگر موجود در شبکه را به اشتراک بگذارید. اما چرا نمی توانید سایر دستگاه های USB را به همین سادگی به اشتراک بگذارید؟ دستگاه های آزمایشگاه، اسکنرها، دوربینها، کارت خوان ها، PDA و سایر دستگاه ها معمولاَ غیرقابل اشتراک گذاری هستند. بنابراین، به طور معمول برای استفاده از آنها شما نیاز دارید تا دستگاه های USB را از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگری منتقل کنید. اما گاهی اوقات انجام این کار چندان آسان نیست، خصوصاَ وقتی نیاز دارید تا از دستگاهی استفاده کنید که در ساختمان دیگر و یا حتی در شهر دیگری قرار گرفته است.

 

ali بازدید : 387 پنجشنبه 10 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

با استفاده از Picture Organizer می توان تصاویر و عکس ها را با استفاده از آلبوم های عکس به آسانی سازماندهی نمود.
بسته های تصویر ایجاد شده می تواند با استفاده از e-mail ارسال و دریافت شود، و به هر آلبوم عکسی اضافه شود. و امکان رد وبدل کردن بسته های تصویر با دیسکت ها،DVD-R/RW ،CD-R/RW و دیسک های Zip و Jazz را فراهم می کند.
Multimedia Viewer/Organizer انواع فایل های چندرسانه ای اصلی را جستجو می کند و فایل یا فایل های روی اینترنت را نمایش، ویرایش، چاپ، پخش، سازماندهی، ارسال و دریافت می کند.
با استفاده از این نرم افزار سازماندهی تصاویر، مستندات، و فایل های چندرسانه ای با پشتیبانی شبکه محلی امکان پذیر است. این نرم افزار قابل نصب بر روی ویندوزهای 2000 و ایکس پی و ویستا و 7 می باشد.,

 

ali بازدید : 1054 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

RealVNC Enterprise 4.6.3 نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توان بر روی شبکه های کامپیوتری کوچک و بزرگ نظارت کاملی داشت. در این نرم افزار امکاناتی برای مدیر شبکه قرار داده شده است تا بتواند از راه دور بر روی سیستم های شبکه نظارت کرده بدون اینکه به سیستم دسترسی محلی داشته باشند. به کمک این نرم افزار می توان از صفحه نمایش تمامی سیستم های موجود در شبکه بازدید نمود. به کمک این ویژگی به راحتی یک مدیر شبکه می تواند از اعمال و اقدامات کاربران شبکه به صورت کامل مطلع شوند و در صورت بروز مشکل از سوی کاربران از دسترسی آن ها به شبکه جلوگیری نمایند. این نرم افزار از تقریبا شش بخش اصلی تشکیل شده و بیشتر امکانات و ویژگی های این نرم افزار در این بخش ها قرار دارد

ali بازدید : 287 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

 

Zentimo xStorage Manager یک نرم افزار قدرتمند است که در برای مدیریت حرفه ای بر روی درایوهای اکسترنال طراحی شده است. این نرم افزار در وقت شما صرفه جویی کرده و قابلیت کاربر در استفاده از فلش مموری ها، درایوهای قابل حمل و کارد ریدر ها را گسترش میدهد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به مشاهده فضای اشغالی درایو، تغییر نام درایو، تغییر عکس درایو، پنهان یک درایو از منو، جستجو برای پی بردن به تغییرات سخت افزاری، متوقف کردن همه درایو ها به صورت دسته جمعی، زمان بندی اجرای نرم افزار ها با ایجاد شدن تغییرات مختلف در درایو و … اشاره کرد.

 

ali بازدید : 575 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

 

WinZip نام نرم افزار فشرده ساز و اسخراج کننده فایل های فشرده است که یکی از قدرتمند ترین و با قدمت ترین نرم افزار های در نوع خود می باشد.دانلود نسخه جدید نرم افزار وین زیپ به همراه کرک(کیجن)در ادامه

WinZip پیشگام در سطح جهان در فشرده سازی فایل، پنهان کردن فایل، به اشتراک گذاری فایل ها و پشتیبان گیری داده ها است با معماری عملکرد جدید ، رابط کاربر کارآمد، ابزار دسکتاپ نوآورانه، و افزایش پشتیبانی از پست الکترونیکی.به سادگی به شما اجازه می دهد تا فایلهای Zip LHA، و Zipx فایل ایجاد کنید -

WinZip می تواند فایل های فشرده و با فرمت Zipx، RAR، ۷Z، BZ2، LHA، CAB ، IMG، ISO ، و بسیاری دیگر را با سرعت هر چه تمام تر از حالت فشرده خارج کند.

WinZip عکس های پیشرفته / فشرده سازی تصویر را فراهم می کند. تنها با یک کلیک، شما می توانید عکس های دیجیتال خود را و تصاویر گرافیکی توسط این برنامه ۲۰-۲۵ ٪ بدون افت کیفیت فشرده سازی کنید! آیا نیازمند محافظت از اطلاعات محرمانه هستید؟ WinZip AES رمزنگاری قوی برای کمک به امن اطلاعات حساس شما را ارائه می دهد.

آیا می دانید که فایل های زیپ شده  ایده آل برای به اشتراک گذاری اطلاعات هستند؟وینزیپ با قابلیت رمز گذاری بر روی فایل ها باعث شده است تا شما بدون نیاز به هیچ گون نرم افزار دیگر به راحتی فایل های خود را در اینترنت به اشتراک بگذارید.

یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار وین زیپ این است که می توند از روی درایور ها و پوشه های فایل ها پشتیبان تهیه کند و پس از فشده سازی کامل آن ها بری سی دی یا دی وی دی رایت کرده و یا بر روی اینترنت آپلود کند

 

 

ali بازدید : 506 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

 

PhotoArtist نرم افزار منحصر به فردی است که به شما اجازه می دهد عکس های خود را تغییر داده و به آثار هنری تبدیل کنید. این نرم افزار آفرینش نقاشی های هنری را به یک سرگرمی تبدیل می کند و اجازه می دهد که شما عکس های معمولی خود را به آثار درخشان هنری مختلفی تبدیل کنید. این نرم افزار با یک روش کاری مرسوم طراحی شده که به شما اجازه می دهد یک یا ترکیبی از چند سبک نقاشی مختلف را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید رنگ نقاشی را انتخاب کنید، براش خاصی را به کار ببرید و آن را بر روی بوم یا کاغذ روی صفحه نمایش اعمال کنید.
این نرم افزار با ترکیب افکت های مختلف امکانات هنری بی پایانی را فراهم نموده است. PhotoArtist به تمامی ابزار های نقاشی مجهز می باشد و با عملکرد خود به شما اجازه می دهد که عکس های خود را به یک اثر هنری قابل توجه تبدیل کنید.

 

ali بازدید : 389 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

 

Emsisoft Anti-Malware 5.1.0.16 Final با استفاده از دو موتور اسکن کامل در مبارزه با ویروس ها ، تروجان ها / backdoors ، جاسوس افزار / ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ها ، کرم ها / رباتها ، کی لاگر و انواع دیگری از بدافزارها که در انتظار اینترنت. اما دو برابر مدت زمان اسکن وجود دارد که این امر می تواند مورد با دو برنامه جداگانه اسکن. بهبود عملکرد قابل توجه سپاس امکان ادغام دو موتور در پایین ترین سطح. امضا به روز رسانی در دسترس هستند ، حداقل ۵ بار در روز ، در حال حاضر تامین شناسایی و حدود ۴ میلیون نوع مختلف از تروجان.

 Emsisoft Anti-Malware نگهبان با استفاده از ۳ لایه ها برای محافظت از کامپیوتر شما در برابر عفونت های جدید : امضا بر اساس اسکن از دو موتور خوش شناخته تروجان بلافاصله پس از آن تلاش می کند تا اجرا شود. با رفتار منحصر به فرد تعلق می گیرد بر اساس تشخیص نرم افزارهای مخرب در حال اجرا برنامه ها نظارت تمام وقت. به محض این که برنامه کاری مشکوک ، آن را متوقف و هشدار. ایجاد امنیت می کند که فوق العاده در برابر تهدیدات جدید و ناشناخته است. حفاظت از گشت و گذار شما مانع از گشت و گذار به گسترش تروجان ها و وب سایت های جعلی. Emsisoft Anti-Malware دارای مقدار زیادی از گزینه های پیشرفته ای برای متخصصان برای شناسایی و حذف تروجان دستی. برای این منظور یکپارچه تجزیه و تحلیل سیستم ابزار HiJackFree است گنجانده شده است. Emsisoft Anti-Malware ابزار جامع برای شناسایی انواع تروجان و جاسوس است. با قابلیت یکپارچه بروز رسانی خودکار ، کامپیوتر شما همیشه به روز برای محافظت از نرم افزار به طور دائمی در برابر خطرناک است.

 

 

ali بازدید : 334 دوشنبه 31 مرداد 1390 نظرات (1)

 

eScan Internet Security Suite Build 11.0.1139.969 نام يك بسته ي امنيتي قدرتمند از سري محصولات امنيتي شركت MicroWorld Technologies كه شامل ابزارهاي قدرتمند امنيتي ضروري هر سيستمي مانند ويروس كش اين شركت , ضد جاسوس اين شركت و ضد Spam و ضد هك اين شركت است . اين نرم افزار كه براي شركت ها و ادارات طراحي شده قادر به تامين امنيت سيستم هاي درون يك شبكه از انواع خطر هاي اينترنتيست.

ali بازدید : 511 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

مسلما یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر سیستم عامل بوجود آید ، نفوذ ویروس به آن سیستم باشد.البته برای این مشکل نیز راه حلی از قبیل نصب آنتی ویروس وجود دارد.هم اکنون در سایت میهن دانلود قصد معرفی انتی ویروس AVG رو داریم.گر چه این انتی ویروس در رتبه ای در لیست انتی ویروس ها ندارد اما به خاطر قدرتی که دارد باعث شده است 80 میلیون نفر به ان اعتماد کنند و کاربران آن شوند

ali بازدید : 367 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

 

Nero Burning ROM 10.5.10300 کاملترین نرم افزار در عرصه رایت و کپی CD و DVD می باشد. با کمک این نرم افزار شما توانایی رایت انواع لوح های فشرده را دارید. همچنین میتوانید برای لوح های فشرده خود لیبل بسازید، دیسک های راه انداز (Boot) رایت کنید،  Blu-ray رایت کنید و… . علاوه بر تمام این موارد این نرم افزار دارای ویژگی پاک کردن دیسک ها و قابلیت دوباره نویسی بر روی دیسک هایی است که چنین قابلیتی را دارند

 

 

 

ali بازدید : 313 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

VirtualBox نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل میکند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا ۵۵۰ مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود ۷۲ مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation نیست.

سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و تقریبا کاربر اصلا حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. یکی از مهم ترین نکته هایی که در مورد این نرم افزار حتما باید ذکر شود پشتیبانی از ویندوز ۷  است. آخرین نسخه از VMware Workstation تا ویندوز ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۸ را پشتیبانی می کرد اما در VirtualBox ویندوز هفت هم به طور کامل پشتیبانی خواهد شد. پس مژده به افرادی که قصد تماشای هنر جدید مایکروسافت را بدون از دست دادن سیستم عامل قدیمی خود را دارند، با این نرم افزار همه سیستم عامل ها در دستان کاربر خواهد بود. محیط کاربریش بسیار ساده است و همین عامل هم بسیار کمک می کند تا کاربران بیشتری به صوی این نرم افزار جذب شوند. بدون هیچ گونه دردسری نرم افزار نصب شده و انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس، ویندوز و … را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود. این محصول همانطور که گفته شد کاری از شرکت Sun است که اخیرا متاسفانه نام کشور عزیزمان ایران را از لیست کشورهای ارائه گیرنده خدمات سایت خود برداشته است.

 

 

ali بازدید : 284 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (1)

 

 

 

Farstone TotalRecovery Pro 7.1.2 Build 20110707 نرم افزاری با الگوریتم های پیچیده که شامل تمام امکانات برای ریکاوری سیستم بعد از از کار افتادن آن میباشد. این نرم افزار میتواند شما را مطمئن کند که تمام عکس ها ، موزیک ها و پرونده های مهم و فایل های مختلف در سیستم شما محافظت شده و در صورت بروز مشکل به راحتی قابل ریکاور شدن میباشد.
این نرم افزار با متد های پیشرفته خود این امکان را میدهد که بتوانید از فایل ها و فولدر های خود به راحتی نسخه پشتیبان تهیه کرده و در صورت نیاز از آنها استفاده کنید و هارد شما را در مقابل آسیب هایی که باعث از بین رفتن اطلاعات شما میشود محافظت مینماید

 

 

ali بازدید : 469 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

بي شك هيچ گاه نمي توان از كنار نام هايي كه هميشه بر سر زبان ها بوده اند به آساني عبور كرد ؛ اين امر در هر زمينه اي صادق است ، در رايانه ها هم به همين شكل دنبال مي شود براي مثال در قسمت نرم افزاري هيچ گاه نمي توان در زمينه گرافيك از نرم افزاري به نام فتوشاپ عبور كرد يا حتي اصلا از شركت سازنده آن يعني Adobe هم نمي توان چشم پوشي كرد. در زمينه امنيت هاي رايانه اي هم شكي نيست كه هرگاه نام Symantec برده مي شود يعني امنيتي پايدار در راه است و نمي توان به آساني از محصولات اين شركت عبور كرد و وقتي هم نام Norton به ميان مي آيد يعني بايد انتظار داشته باشيم تا ايمن ترين سيستم ها را در مقابله با فايل هاي مخرب در چنته داشته باشيم.
Symantec Norton كه يكي از قدرتمندترين بسته هاي نرم افزاري در سراسر جهان به شمار مي رود تحت عنوان هاي مختلف ارائه مي شود تا كاربران بتوانند با توجه به كاربر سيستم خود يكي از آن ها را برگزيده و امنيت را با اين محصولات تجربه كنند. نهايت قدرت و پايداري در مقابل فايل هاي مخرب و همچنين سرعت بالا در اسكن و شناسايي فايل هاي ويروسي و مخرب كه در نسخه هاي جديد به صورت محسوسي مشاهده مي شود جز مهم ترين امكاناتي هستند كه Norton Internet Security  و Norton AntiVirus‌ به كاربران ارائه مي دهند. اين دو از نظر ساختار كلي يكي هستند اما در عمل و در جزئيات تفاوت هايي دارند كه كاربر مي تواند با انتخاب يكي از آن ها امنيت را تجربه كند.
آنتي ويروس قدرتمند اين محصولات به همراه به روز رساني هاي سريعي كه نهايت امر بين 5 تا 15 دقيقه زمان لازم دارد تا آخرين بانك اطلاعاتي ها را دريافت كند امكاناتي هستند كه در اين دو محصول به صورت يكسان تعريف شده اند. مهم ترين تفاوت Internet Security و AntiVirus‌ در وجود ديوار آتشي است كه در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنيت را در محيط مجازي اينترنت پايدار تر به كاربران ارائه مي دهد. بهينه سازي سيستم و نهايت كارآيي در آن با استفاده از قابليتي به نام PC TuneUp فراهم شده تا كاربر بتواند علاوه بر دارا بودن يك بسته امنيتي هميشه آن را آنتي ويروسي سنگين خطاب كرده اند سيستم كارآمد را داشته باشد ، البته اين دليل بر كاهش كارآيي سيستم در استفاده از اين بسته ها نيست بلكه سرعت اجرا و همچنين عدم كاهش كارآيي سيستم در هردو اين نرم افزار ها بسيار قوي و قدرتمند است.
امنيت بالا در شبكه هاي رايانه اي و قابليت محدود كردن ورودي ها و خروجي ها در شبكه ها يكي از خصوصياتي است تا كاربران بتوانند از ارسال ها و دريافت ها كاملا آگاه باشند. وجود آنتي اسپم قدرتمند هم يكي از خصوصياتي است كه تنها در Internet Security مشاهده مي شود و اين قابليت در Antivirus قابل استفاده نخواهد بود. البته خصوصيت برقراري امنيت در شبكه ها هم براي كاربراني كه از Internet Security  استفاده مي كنند تعريف شده است.
نسخه 2011 از اين دو محصول مدت نسبتا طولاني است كه عرضه شده و علاوه بر قابليت هاي جديد واسط كاربري متفاوتي را در اختيار كاربران قرار مي دهد كه به سادگي قابل استفاده و بهره وري خواهد بود. پس از گذشت اين مدت هم هنوز هيچ كرك كاملي ارائه نشده است اما Trial Reset موجود كه در سايت هاي مختلف هم انتشار يافته توانايي ريست كردن حالت آزمايشي را براي مدت 165 روز دارد كه به نظر مي رسد مدت زمان بسيار خوبي براي استفاده از اين بسته هاي امنيتي باشد . با اين تفاسير پيشنهاد مي كنيم حتما اين بسته هاي امنيتي قدرتمند را از سايت دانلود سنتر دريافت نموده و تفاوت را در امنيت با آن ها تجربه كنيد.


قابليت هاي كليدي نرم افزار Symantec Norton Internet Security & AntiVirus 2011 :
- سرعت و قدرت بالا در شناسايي فايل هاي مخرب
- به روز رساني هاي سريع در مدت زمان بين 5 تا 15 دقيقه
- مقابله قدرتمند با انواع ويروس ها ، تروجان ها ، كرم ها و ...
- آنتي اسپم قدرتمند و موجود در بسته Internet Security
- ديوار آتش قدرتمند و موجود در بسته Internet Security
- امنيت در شبكه هاي رايانه اي (‌تنها در بسته Internet Security)
- امنيت بالا در اينترنت و اطلاعات شخصي
- امكان بهينه سازي سيستم
- نصب بسیار سریع برروی سیستم
- قابليت بازگرداني بوت سيستم
- مديريت فرزندان با قابليت Parental Control
- جديدترين تكنولوژي ها در مقابله با فايل هاي مخرب
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

 

 

ali بازدید : 291 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

Corel WordPerfect Office X5 مجموعه برنامه های حیاتی office برای کاربران در محیط کار و یا خانه می باشد. به کمک این نرم افزار می توان به مدیریت ایمیل، ساخت مستندات قوی و نمودار ها و چارت های متناسب پرداخت. Corel WordPerfect Office X5 به شما اجازه ی نت برداری، جمع آوری و استفاده ی مجدد از اطلاعات و تصاویر در هر کجایی را می دهد.

ویژگی های نرم افزار Corel WordPerfect Office X5:

* دارای مجموعه برنامه های آفیس

* رابط کاربری و یادگیری بسیار آسان

* مدیریت و ارسال نامه های الکترونیکی

* قابلیت اجرا و ویرایش اسناد مجموعه مایکروسافت آفیس

* قابلیت ساخت و ویرایش فایل های PDF

* پشتیبانی از بیش از ۱۵۰ نوع فرمت

* سرعت بالا و امکانات پیشرفته

* و…

 

 

ali بازدید : 821 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

Adobe Illustrator CS5.1 15.1.0 نام نرم افزاری می باشد که همان طور که در بالا اشاره شد یکی دیگر از محصولات کمپانی مشهور Adobe می باشد. توسط این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا به طراحی برداری روی تصاویر، فایل های تصویری ، انیمیشن های فلش و ...  بپردازند.. در این نرم افزار از ابزارهای متعددی بهره مند خواهید بود که از جمله می توان به ابزار Eraser اشاره نمود توسط این ابزار شما قادر خواید بود تا بر روی یک تصویر رنگ و یا قسمتی که با دیگر نقاط تصویر متفاوت است را انتخاب نموده و سپس با این ابزار بر روی قسمت مورد نظر حرکت کنید تا دیگر رنگ حذف شده و تصویر و یا رنگ زمینه آن برای شما نمایش داده شود.نمونه تصویر زیر نوعی از طراحی های برداری خاص ایلاستراتور است که با مشاهده آن به سبک طراحی های برداری یا به اصطلاح وکتور این محصول بیشتر آشنا می شوید

ali بازدید : 282 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (1)

 

 

 

معرفی نرم افزار حرفه ای استودیو طراحی لوگو با امکان طراحی وکتور های برداری که فوق العاده ترین و حرفه ای ترین ابزار با لوگو ها و افکت های پیش فرض تعبیه شده در آن از متخصصان طراحی گرافیکی تنها می تواند در سایت دانلود رایگان نرم افزار به رایگان با لینک مستقیم برای دانلود به اشتراک عموم گذاشته شود.
اکنون شما می توانید طراحی آرم و لوگو یا دیگر تصاویر و شکل های گرافیکی ساخت لوگو را با استفاده از نرم افزار استودیو طراحی با ترسیم بردار برای ایجاد وکتور های قابل ویرایش مانند یک حرفه ای طراحی کنید. طراحی وکتور یعنی نداشتن محدودیت در طراحی بنابراین شما می توانید از کارت های ویزیت گرفته تا بیلبورد های تبلیغاتی را طراحی کنید.

 

 

ali بازدید : 336 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

 

Driver Genius Professional نام نرم افزاری است حرفه ای در زمینه مدیریت بر درایورهای سخت افزاری ، که به کمک آن می توانید از درایورهای سیستم نسخه ی پشتیبان (BackUp) تهیه کرده و در زمانی کمتر از یک دقیقه به بازگرداندن آن ها (Restore) بپردازید . همچنین توسط این برنامه می توانید به جستجوی سخت افزارها در سیستم بپردازید ، یا اینکه درایور یک سخت افزار را به روز رسانی (Update) یا حذف کنید .اگر درایور یکی از سخت افزارهای خود را گم کرده اید ، این برنامه می تواند به راحتی مدل آن سخت افزار را تشخیص داده و در پیدا کردن درایور مورد نظر به شما کمک می کند .اگر بعد از شناسایی مدل سخت افزار نتوانستید درایور مناسبی برای آن پیدا کنید ، نگران نباشید چون این برنامه یک دیتابیس آنلاین یا 30000 درایور مختلف درون اینترنت دارد که به شما اجازه ی دسترسی به آن را می دهد. این دیتا بیس شامل درایورهایی برای قطعات رایج کامپیوتر از قبیل motherboards, video cards, sound cards, network cards, modems, monitors, mice, keyboards, digital cameras, video capture cards می باشد. شما می توانید فایل پشتیبان (BackUp) را در قالب یک فایل نصبی ذخیره کنید ، و در دفعات بعد فقط با یک کلیک به نصب درایورها بپردازید.

 


 

ali بازدید : 287 دوشنبه 10 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

مطمئنا ویندوز 7 با ارائه رسمی خود توانست نام خود را به عنوان یکی از موفق ترین ها از نسل های مختلف سیستم عامل ویندوز تبدیل شود. این سیستم عامل نسل جدید توانست تا شکست های ویندوز ویستا را به دست فراموشی بسپارد و امروز اکثر کاربران از این سیستم عامل استفاده می کنند چون سرعت بسیار مناسبی دارد و با اکثر سخت افزارها هم به راحتی هماهنگ می شود، این در حالی است که به مراتب بسیار پایدار هم عمل می کند اما بازهم ایراداتی به آن وارد است که می توان این ایرادات کوچک را هم با نرم افزارهای مختلف جبران کرد. Yamicsoft Windows 7 Manager نام نرم افزاری قدرتمند که برای سیستم عامل ویندوز 7 طراحی شده تا بتواند کم و کسری های این ویندوز را تا حدود زیادی جبران کند. بهینه سازی و حذف فایل های اضافی می تواند نقش مهمی را در افزایش کارآیی این ویندوز ایفا کند. این system utility قدرتمند با ترفند های مختلف که مجموع آن ها به 30 تابع می رسد نهایت کارآیی را به کاربران هدیه دهد. بخش های مختلف Yamicsoft Windows 7 Manager به 7 دسته کلی تقسیم بندی می شوند که به شرح ذیل هستند.

Information :
در این بخش کاربر می تواند اطلاعات دقیق و صحیح سیستم خود را اعم از سیستم عامل و اطلاعات مربوط به آن و همچنین انواع اطلاعات مربوط به سخت افزارها را به نمایش درآورد. نمایش اطلاعاتی از کارآیی سیستم و فعالیت هایی که پردازنده و حافظه رم از خود نشان می دهند از خصوصیات این مرحله از نرم افزار است.
Optimizer : این بخش از نرم افزار یکی از قابلیت های مهم و کلیدی است که با استفاده از آن کاربر می تواند با یک بهینه سازی کلی سیستم از حافظه رم گرفته تا پردازنده اصلی سیستم و همچنین موتور گرافیکی نهایت کارآیی را به دست بیاورد.
Cleaner : این امکان هم تا حدود زیادی به همان افزایش کارآیی شبیه است اما عملکرد آن اندکی متفاوت خواهد بود و به جای این که به صورت مستقیم عمل کند با پاکسازی سیستم و فایل های اضافی در بخش های مختلف به کارآیی بهتر سیستم و دسترسی سریعتر به فایل ها کمک زیادی می کند. حذف فایل های اضافی در رجیستری یا فایل هایی که از وبگردی ایجاد می شوند نقش مهم را در افزایش کارآیی ویندوز 7 ایفا خواهند کرد.
Customization : قابلیتی که بیشتر سلیقه ای بوده و کاربر برای مثال می تواند فایل هایی که در هنگام اجرای ویندوز بارگزاری می شوند را از حالت اتوماتیک اجرا خارج کند یا ویرایش گزینه های راست کلیک در ویندوز و بسیاری گزینه های دیگر که کاملا سلیقه ای هستند.
Security : مرحله امنیت هم هرچند زیاد به کارآیی و افزایش آن ربطی ندارد اما در تکمیل قابلیت های ویندوز 7 و مدیریت هرچه بهتر آن می تواند بسیار مفید واقع شود. امنیت در بخش های مختلف ویندوز و خصوصی سازی بسیاری از فایل ها از مهم ترین نکته هائیست است که اکثر کاربران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
Network : بهینه سازی کانکشن ها هم با قابلیت پشتیبانی از انواع آن ها یکی دیگر از بخش های اصلی Yamicsoft
Windows 7 Manager را تشکیل می دهد.
Misc. Utilities : این مورد هم آخرین گزینه است که کلکسیونی از امکانات مختلف را در خود جای داده تا کاربر بتواند با استفاده از آن ها بیشترین کارآیی را از ویندوز 7 به دست آورد.


ali بازدید : 508 دوشنبه 10 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

استفاده از سی دی ها و دی وی دی ها مالتی مدیا در میان کاربران بسیار رواج دارد. شرکت ها برای این که رزومه ای از کارهای خود را برای جذب مشتریان تهیه نمایند همگی از سی دی های مالتی مدیا استفاده می کنند. البته نرم افزار های زیادی هستند که باید در ساخت این لوح های فشرده از آن ها استفاده کرد . تنها شرکت ها نیستند که برای معرفی خدمات خود سی دی مالتی مدیا طراحی می کنند، افراد عادی هم با اهداف مختلف اقدام به طراحی و ساخت اتوران هایی برای لوح های فشرده ی خود می نمایند. AutoPlay Media Studio یکی از کامل ترین نرم افزار های ساخت اتوران به شمار می رود. ابزاری بسیار غنی از امکانات و با واسط کاربری جذاب باعث شده تا کاربران برای ساخت لوح های فشرده به صورت مالتی مدیا به از استفاده نرم افزار روی آورند. AutoPlay Media Studio دارای طرح های از پیش آماده است تا کابران بتوانند با الگو گرفتن  و حتی استفاده از این طرح ها اتوران هایی زیبا و در عین حال حرفه ای خلق نمایند. قابلیت های مهم دیگری که در AutoPlay Media Studio موجود است را می توان به این صورت بیان کرد که بیشتر Object ها که غالبا به صورت متن ، تصویر ، فایل فلش ، فیلم ، صوت و دکمه و... هستند را می توان در این برنامه مورد استفاده قرار داد. اما از این جهت گفته شد که AutoPlay Media Studio  نرم افزاری حرفه ای به شمار می رود که کاربران حرفه ای می توانند با کمی اسکریپ نویسی اتوران هایی بسیار زیبا بیافرینند. این نرم افزار با اکثر زبان های برنامه نویسی هم سازگاری دارد. Microsoft Visual Basic, Macromedia Director, Microsoft Visual C++ or Borland Delphi اینها بخشی از زبان ها و نرم افزارهایی هستند که با AutoPlay Media Studio هماهنگی کامل دارند.

 

 

ali بازدید : 956 دوشنبه 10 مرداد 1390 نظرات (1)

 

 

 

نرم افزارهای پرتابل یکی از محبوب ترین ابزارها نزد کاربران هستند . زیرا حجم آنها به نسبت از نسخه قابل نصب کمتر بوده و همچنین قابلیت جا به جایی نیز دارند . به همین دلیل شرکت های نرم افزاری اکثرا با ارائه هر نسخه از نرم افزار های خود ، نسخه پرتابل آنها را نیز ارائه میکنند . مدتی است هر چند وقت یک بار مجموعه ای با آن Best Portable Soft Full ارائه میشود که در آن جدیدترین ورژن بهترین نرم افزارهای پرتابل قرار داده شده که به این ترتیب دیگر نیازی به جستجو برای یافتن هر نسخه این نرم افزارها بصورت جدا ندارید ، زیرا با این مجموعه تمامی نرم افزارهای خوب پرتابل در اختیار شما خواهند بود . امروز نیز جدیدترین ورژن این مجموعه را که با نام Best Portable Soft 1.2.4.2 منتشر شد برای شما آماده دانلود کرده ایم .

 

 

ali بازدید : 308 یکشنبه 09 مرداد 1390 نظرات (1)

 

 

Avira AntiVir Personal 10.0.0.609 | 56.5 Mb

نام یه ضد ویروس قدرتمند و در عین حال رایگان است که به کمک آن کاربران به راحتی قادرند تا در مقابل ویروس ها و برنامه هاس جاسوسی و کرم های اینترنتی سیستم خود را ایمن نگه داشته و نفوذ این برنامه ها به سیستم خود جلوگیری نمایند. این نرم افزار قدرتمند با نظارت کامل بر سیستم مانع از اجرای فایل های آلوده به ویروس و نصب برنامه های جاسوسی بر روی سیستم می شود. این نرم افزار یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه و پاکسازی ویروس ها می باشد.

 

 

ali بازدید : 561 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

ضبط فیلم از صفحه مک با ScreenFlow 2.1.8 Mac OSX

توسط این برنامه جدید که دارای سیستم منحصر به فردی هست خواهید توانست بهترین فیلم ها را با کیفیت های مختلف از صفحه مکتون استفاده کنید و در نهایت با فرمت های مختلف از جمله فرمت قابل پخش برای quick time ذخیره کنید

 

ali بازدید : 530 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

استفاده از رایانه ها همانطور که می تواند بسیار مفید باشد در مقابل می تواند بعضی اوقات ضرر هم برساند. وقتی ما از رایانه برای نگه داری اطلاعات شخصی و اسناد مهم استفاده می کنیم یعنی رایانه یک سیستم مفید برای نگه داری اطلاعات است اما وقتی اطلاعات مهم از بین می رود و یا به وسیله اشخاص دیگر ربوده می شود رایانه می تواند کمی هم مضر باشد ؛ پس بالا بردن امنیت در استفاده از رایانه ها یکی از مواردی بسیار کلیدی است. Secure My Files ابزاری بسیار قدرتمند در زمینه امنیت اطلاعات به شمار می رود. نرم افزاری کارآمد که کاربر با استفاده از آن قادر خواهد بود تا تمامی بخش های سیستم از جمله پورت های USB ، اجرای نرم افزارهای خاص ، مرور فولدرها و ... را محدود سازد. سادگی و سهولت در استفاده از نرم افزار سبب شده کاربران زیادی این ابزار را برگزینند ؛ به راحتی می توان با چند کلیک ساده هریک از بخش های سیستم که مورد نظر کاربر هست را از دسترس خارج نمود تا بدین وسیله امنیت اطلاعات بیشتر گردد.
قرار دادن پسورد برروی فولدرها هم یکی از قابلیت های مهم و کلیدی Secure My Files محسوب می شود. این قابلیت کمک زیادی می کند تا سطح دسترسی ها به یک فولدر یا فایل های خاص محدود شده و کاربران دیگر نتوانند وارد اطلاعات شخصی شوند. امکانات متعدد موجود می تواند دلایل خوبی برای دانلود این نرم افزار باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Secure My Files v2.0.2:
- افزایش امنیت پوشه ها با قرار دادن پسورد
- امکان تغییر سطح دسترسی ها در بخش های مختلف سیستم
- جلوگیری از ورود ویروس با USB ها به واسطه محدود سازی آن ها
- افزایش امنیت در سطح زباله ویندوز به منظور جلوگیری از بازیابی فایل ها
- ارائه سطح دسترسی های خاص به فولدرها
- قرار دادن پسورد برایUSB  ها
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب۷

 

ali بازدید : 324 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

 آیکون های شما رفتار می کنند در حال حاضر ، به لطف موتور قدرتمند فیزیک، مانند اشیاء واقعی که شما می توانید لمس و حرکت بر روی یک میز واقعی.

همانطور که شما احتمالا می دانید، صف فایل را بر روی دسکتاپ شما می شود تا کنون دیگر، در روز های آینده فایل های جدید و به آرامی اما مطمئنا شما از دست دادن دید کلی.

آیا شما از دست رفته نظم خاص ، fealing از یک میز واقعی، به سادگی واقعیت؟ دسکتاپ واقعی به ارمغان می آورد این تجربه دوباره به شما!

آیکون های شما رفتار می کنند در حال حاضر ، به لطف موتور قدرتمند فیزیک، مانند اشیاء واقعی که شما می توانید لمس و حرکت بر روی یک میز واقعی.

ali بازدید : 622 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

 

CloneCD نام برنامه ای قدرتمند و کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا از فایل های صوتی، تصویری و هر نوع اطلاعات دیگر خود کپی بگیرید. این نرم افزار می تواند با چند کلیک ساده، تقریبا از هر نوع سی دی کپی بردارد. کپی گرفتن این نرم افزار مختص سی دی ها نبوده و این برنامه قابلیت کپی گرفتن از فرمت های مختلف دی وی دی همچون را خواهد داشت.

برخی از ویژگی های این برنامه:

کپی آسان از سی دی ها و دی وی دی های قفل دار
امکان رایت ایمیج های ایجاد شده توسط نرم افزار AnyDVD
امکان کپی گرفتن از سی دی های خش دار و صدمه دیده
قابلیت تنظیم سرعت کپی سی دی و دی وی دی
پشتیبانی از فرمت های استاندارد ISO و UDF
شناسایی و بازسازی سکتورهای ضعیف
نخستین نرم افزار استفاده کننده از تکنولوژی Raw-Mode در کپی
شناسایی درایوهای سی دی و دی وی دی بدون نیاز به فایل هایASPI
قابلیت کپی از انواع دی وی دی DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R Dual Layer, DVD-RAM
امکان کپی سی دی های صوتی بصورت اوریجینال
و …

 

ali بازدید : 463 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

 بخواهيم نگاهي گذرا به تاريخچه بسته هاي امنيتي و همين طور شركت هايي كه در اين چند ساله براي تامين امنيت سيستم هاي كاربران فعاليت كرده اند اندازيم يكي از نام هايي كه به چشم مي خورد و توانسته با امنيتي كه به كاربران به واسطه نرم افزارهايش هديه مي دهد ، مورد توجه قرار گيرد كمپاني نرم افزار avast! است. يك شركت قديمي كه چند سالي است با دارا بودن نرم افزارهاي امنيتي كه با Level هاي مختلف عرضه مي شوند كاربران زيادي را جذب نمايد. اين شركت هميشه سعي كرده تا نرم افزارهايي را عرضه كند كه در عين سادگي نهايت قدرت و پايداري را در مقابل فايل هاي مخرب از خود نشان دهند و بايد گفت كه تا حدود زيادي هم موفق به انجام چنين كاري شده است چرا كه در آخرين نظر سنجي ها و آزمايش هاي مختلف برروي بسته هاي امنيتي اين شركت توانسته رتبه هاي بسيار بالايي را كسب كند.
سه نرم افزار توليدي اين شركت كه اولي نسخه رايگان بوده و مناسب براي كاربران خانگي است ، دومي Antivirus Pro كه آنتي ويروسي قدرتمند است و آخرين محصول هم كه Internet Security نام داشته و تقريبا تمامي قابليت هاي ارائه شده از سوي اين شركت را در بر مي گيرد ؛ برروي سايت سازنده معرفي شده اند . قصد ما از اين مطلب معرفي و ارائه دو نرم افزار Internet Security و Antivirus Pro است. نسخه 6 از اين دو نرم افزار كه به تازگي ارائه شده است با ظاهري كاملا متفاوت نسبت به نسخه هاي قبلي در دسترس كاربران قرار گرفته كه اين تغيير در واسط كاربري علاوه بر جذابيت بيشتر سرعت دسترسي به قسمت هاي مختلف بسته هاي امنيتي را افزايش مي دهد. استفاده از تكنولوژي هاي جديد در هر دو نرم افزار بسيار به چشم مي آيد ، استفاده از حالت Game Mode كه در اغلب بسته هاي امنيتي جديد به چشم مي خورد در اين دو نرم افزار هم به راحتي قابل اجرا است. در هر دو اين نرم افزارها آنتي ويروسي قدرتمند جاي گرفته كه توانايي مبارزه با انواع فايل هاي مخرب را دارا مي باشد اما تفاوت اين دو در امنيت بيشتر Internet Security است كه در ارتباط هاي اينترنتي فراهم مي كند ، يك آنتي اسپم قدرتمند و ديوار آتش قوي در اين ابزار جاي گرفته كه علاوه بر متمايز كردن اين ابزار با Antivirus Pro ، امنيتي مثال زدني را هم به كاربران هديه مي دهد.
اسكن مداوم سيستم امري است كه در هر دوي اين دو ابزارها وجود دارد اما اين اسكن به هيچ وجه خللي در عملكرد سيستم وارد نخواهد كرد ؛ نكته مهم ديگر سرعت بالا در اجرا و يافتن فايل هاي مخرب است ، به محض اين كه اولين فايل مخربي ديده مي شود كاربر مي تواند مشاهده كند كه با چه سرعتي نرم افزار آن را شناسايي و براي حذف آن اقدام خواهد كرد ، اين مورد براي حافظه هاي فلش جانبي بسيار مفيد است كه به محض اتصال سيستم سريعا براي يافتن فايل هاي مخرب اقدام خواهد كرد.
.


ali بازدید : 535 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRAR v4.01 (x86/x64) Final:

- سادگی کار با نرم افزار
- سرعت در انجام کار ها
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
- پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
- پشتیبانی از بالغ بر 15 فرمت
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
- پسورد گذاری روی فایل ها
- ساخت فایل های فشرده با فرمت EXE
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- قابلیت تعمیر فایل ها
- قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
- Wizard برای آسان تر شدن کار ساخت فایل های فشرده و همچنین Extract کردن آن ها
- استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

 

ali بازدید : 530 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

 

 

فرمت PDF به یکی از جامع ترین فرمت های کاربردی تبدیل شده است که مانند فرمت های صوتی می توانید این فرمت را در اکثر کامپیوترها مشاهده کنید. برای این محبوبیت دلیل های بسیاری وجود دارد که شاید آسانی در جابجایی و امنیت PDF دو فاکتور اصلی آن باشد. به هرحال با این فرمت فایل های زیادی به راحتی قابل حمل شده است و دردسرهای زیادی را حل کرده است. برای مثال اگر میخواستید فایل Word را به شخص دیگری بدهید، اگر از فونت مخصوصی استفاده کرده بودید، حتما باید آن فونت را به شخص می دادید. ولی در فایل PDF اینطور نیست و بعد از تبدیل نیازی به فونت و... نیست.از طرفی برای نمایش و ویرایش فرمت PDF کاربر باید نرم افزار مخصوصی داشته باشد که به دلیل رواج زیاد PDF نرم افزارهای زیادی نیز تولید شده اند که گروه پرتوان آسان دانلود قصد دارد یکی از بهترین نرم افزارهای کامل در زمینه ویرایش،ساخت و نمایش فایل های PDF را برای کاربران فهیم خود معرفی کند.
PDF-XChange Pro نرم افزار کامل در زمینه فایل PDF و محصول شرکت Tracker Software می باشد. این نرم افزار در مرحله اول میتواند به کاربر این امکان را دهد تا هر فایل قابل پرینت و مشاهده ای را به فرمت PDF تبدیل کند از فایل های نرم افزار Microsoft Office گرفته تا فایل های HTML تماما با این نرم افزار امکان تبدیل به فرمت PDF را دارند. به گفته شرکت سازنده هر نرم افزار بر پایه ویندوز که فایلی تولید کند ، امکان تبدیل آن فایل به فرمت PDF با PDF-XChange Pro قابل انجام است.همچنین امکان تبدیل برعکس یعنی PDF به دیگر فرمت ها قابل انجام است. یکی از مهمترین اقدامات نیز حفظ امنیت فایل ها است که این نرم افزار امکان پسورد گذاشتن روی فایل های pdf و همچنین امکان محدود کردن دسترسی به فایل است ، مثلا میتوانید فقط امکان خواندن فایل را فراهم کنید تا فایل قابل ویرایش نباشد. همچنین PDF-XChange Pro در زمینه ویرایش فایل های فرمت pdf بسیار توانمند است و تمامی امکانات لازم را در در اختیار کاربر قرار می دهد. برای مثال میتواند فایل های pdf را فشرده نماید تا حجم کمتری اشغال کنند.قابلیت دیگر امکان خارج کردن یک صفحه pdf از یک فایل چند صفحه ای است که در واقع استخراج نامیده می شود در کنار این قابلیت توانایی انتقال یک صفحه بین دو فایل pdf نیز با قابلیت Append/Prepend Pages فراهم شده است.استخراج محتوای فایل های pdf و ذخیره آنها با دیگر فرمت ها نیز یک قابلیت کاربردی بسیار مهم است به این ترتیب برای مثال میتوانید یک عکس را از فایل پی دی اف استخراج کنید.امکان قرار دادن watermark روی فایل های پی دی اف نیز یکی از نیازهای عمده کاربران است همچنین توانایی ادغام چندین فایل پی دی اف و تبدیل آنها به یک فایل واحد از امکانات این نرم افزار قدرتمند است.آسان دانلود ضمن اینکه شما را به خواندن قابلیت های بیشتر در قسمت قابلیت های کلیدی دعوت میکند، پیشنهاد میکند که اگر با فایل پی دی اف سروکار دارید حتما با مراجعه به ادامه مطلب این نرم افزار را دانلود کنید.

ali بازدید : 1551 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

بعد از ارائه نسخه Middle Eastern نرم افزار Photoshop CS5 که اولین بار توسط سافت گذر در بین سایتهای ایرانی با کرک 100 درصد ارائه شد این بار نوبت به نرم افزار دیگری از سری Adobe CS5 ME یعنی InDesign می رسد.

 

در زمان قرار دادن این نسخه هم خود نرم افزار (نسخه (ME و هم کرک در هیچ سایت ایرانی جهت دانلود ارائه نشده است. فقط یک سایت برای فروش این نسخه را ارائه کرده که در مورد کار کردن کرک آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

 

 

ویژگیهای نسخه Me:

- امکان تایپ مستقیم فارسی در محیط برنامه

- امکان ویرایش مستقیم متون نوشته شده به زبان فارسی در پروژه های ساخته شده با نسخه های قبلی

- سازگاری با فونت های فارسی و عدم به هم ریختگی فونت

- رعایت راست به چپ نوشتن و نداشتن مشکل برای نوشتن به این صورت

- امکان استفاده از فونت های نستعلیق و یونیکد و فارسی و عربی و انگلیسی برای فارسی نوشتن

- هماهنگی کامل با چینش کیبورد ویندوز

- سازگاری کامل با آخرین آپدیت های ویندوز 7

و ...

 

 


ali بازدید : 681 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

تا کنون سایتهای زیادی دیده اید که برای دیدن ادامه مطلبشان باید عضو ان سایت بشوید همانند بعضی از پستهای سایت ما. و حتما تا کنون دیده اید که در سایتها کد امار گیر وبگذر را برای نمایش تعداد دفعات بازدید از سایت را میگذارند که فقط با پسورد مدیریت قابل نمایش است ولی هم اکنون ما برای شما یک برنامه کمیاب را معرفی میکنیم که برای اولین بار بر روی سایت قرار میگیرد که با ان میتوانید بدون عضویت پستهای سایتهای phpnuke را ببینید و همچنین میتوانید امار وبگذر همه سایتها را بدون اینکه پسورد ان را بدانید تماشا کنید

 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • جاذبه های گردشگری
  • خرید گیفت کارت
  • شنل کوکو
  • اکستندر
  • لارجر باکس
  • آتلیه
  • خدمات مجالس
  • کاردستی کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • برگزاری مراسم عروسی
  • آپلود
  • قیمت ssd samsung
  • اپلود
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • لوگو
  • مشاوره آنلاین
  • خرید خودرو
  • منابع آزمون دکتری
  • سنجش و دانش
  • اخبار ورزشی
  • گن لاغری مردانه
  • آفبا
  • جمع بندی کنکور 94
  • پورتال سرگرمی
  • خرید ssd samsung
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • آموزش فتوشاپ
  • چت روم
  • شبکه اجتماعی
  • تراوين
  • Artificial Intelligence Development Technologies
  • تشريفات عروسی
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • روغن ماساژ بدن
  • افزایش سایز سینه
  • دستگاه وکیوم سینه
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه روانشناسی
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • العاب بنات
  • بازی
  • بازی
  • خرید جم
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • ارشیو بازی
  • مدل مانتو
  • فروشگاه ساز
  • مدل لباس مردانه
  • قیمت روز گوشی
  • وی پی ان
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • چارتر مشهد
  • ویندوز 8.1 اورجینال
  • زيورآلات
  • اکشن فتوشاپ
  • سایت بلاگخون
  • خرید هاست
  • دانلود فیلم دوبله جدید
  • مکمل شاپ
  • بلیط هواپیما
  • مانیکور ناخن
  • ادکلن مردانه
  • خرید سرور مجازی
  • مکمل بدنسازی
  • لیست قیمت محصولات
  • خرید ارزان
  • مقایسه قیمت
  • اس ام اس عاشقانه
  • همکاری در فروش
  • بومبا
  • آگهی رایگان
  • عکس بازیگران ایرانی
  • سایت تفریحی
  • دانلود آهنگ جدید ایرانی
  • واتس اپ
  • های وی پی ان
  • طراحی قالب وردپرس
  • مشاوره ازدواج
  • خرید کریو
  • خرید تلویزیون
  • شارژ ایرانسل
  • فروش بک لینک
  • دانلود فیلم ایرانی
  • دانلود آهنگ
  • مه لقا جابری
  • تعمیرگاه پروتون
  • فروش اسپمر
  • اخبار ایران و جهان
  • فروش لوازم یدکی ایران خودرو
  • فروش بک لینک
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 848
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,464
  • بازدید ماه : 3,148
  • بازدید سال : 29,537
  • بازدید کلی : 273,465