loading...
دانلود سنتر|نرم افزار.گرافیک.موبایل.فیلم.عکس و...
ali بازدید : 857 پنجشنبه 28 مهر 1390 نظرات (1)

 

 

All-Radio 3.32 Portable

All-Radio 3.32 Portable | 9 MB


 

رادیو در سراسر جهان علاقه مندان خاص خود را دارد زیرا تنوع پخش برنامه ها در آن بسیار زیاد است و برای همه ی سلیقه ها ایستگاه خاصی وجود دارد. البته امروزه با پیشرفت فناوری و وسایل ارتباطی دیگر نیازی نیست که افراد حتمآ یک گیرنده رادیویی داشته باشند تا بتوانند امواج آن را دریافت کنند بلکه فقط با اتصال به اینترنت و مراجعه به سایت های پخش رادیو آنلاین و یا استفاده از نرم افزارهای گیرنده رادیویی، می توانند با انتخاب کشور و ایستگاه مورد نظر خود به برنامه های در حال پخش از سوی آن شبکه گوش دهند. از همین رو امروز در میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با کمک آن می توانید به راحتی و با معمولی ترین سرعت اینترنت به برنامه های در حال پخش از سوی شبکه های مختلف رادیویی در سرتاسر جهان گوش کنید.
نرم افزار All-Radio قادر است تا امواج رادیویی بیش از 2500 شبکه ی رادیویی موجود در سرتاسر جهان را دریافت کند و نیز برنامه های در حال پخش از آنها را برایتان پخش کند. فقط کافیست که شما کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس در میان لیست ایستگاههای موجود آن کشور بر روی هر کدام از آن ها کلیک کنید که با اینکار پس از چند ثانیه برنامه های در حال پخش از آن شبکه به گوش می رسد. علاوه بر این شما می توانید موزیک های در حال پخش و به طور کلی صدای در حال پخش از شبکه مورد نظر خود را با کیفیت های مختلف در فرمت MP3 ظبط کنید تا برای همیشه آن را در هارد کامپیوتر خود داشته باشید. همچنین این نرم افزار علاوه بر دریافت شبکه های رادیویی قادر است تا بیش از 1200 کانال تلویزیونی موجود در 100 کشور جهان را نیز دریافت کند و برنامه های پخش شده از آن ها را برایتان به نمایش در آورد. در این قسمت نیز شما می توانید برنامه های در حال پخش را در یک فایل تصویری کیفیت بالا ظبط و ذخیره کنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان ذخیره سازی شبکه ها و کانال ها مورد علاقه کاربر در قسمت Favorites اشاره کرد

 

ali بازدید : 538 پنجشنبه 24 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

پاملا گواهی اسکایپ پلاگین و یا اضافه کردن نرم افزار کاربردی است که اجرا می شود در کنار اسکایپ به منظور افزایش اسکایپ با توابع است که با استفاده از اسکایپ حتی بیشتر سرگرم کننده و موثر است.ویژگی های پاملا پایه : شروع دستیار را به پیکربندی گزینه های حتی ساده تر. تابع بروز رسانی برنامه به صورت خودکار. نگه دارید تا با آخرین نسخه های به صورت خودکار تاریخ! پشتیبانی کامل از محیط های چند کاربره. مجتمع سقوط ابزار خبرنگار. به ما کمک کنید پاملا حتی با ثبات تر و قابل اعتماد! گزینه ای برای پخش همه ضبط پاملا با ویندوز به طور پیش فرض پخش به جای ساخته شده در دستگاه پخش از پاملا.

 

ali بازدید : 317 پنجشنبه 24 شهریور 1390 نظرات (0)

 

AllWebMenus PRO نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن شما قادر به ساخت منوهای زیبا و حرفه ای با اشکال و افکت های گوناگون خواهید بود. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن منوهای طراحی شده و آماده فلش به اشکال مختلف و افکت های جذاب و همچنین قابلیت ایجاد تغییرات بر روی قسمت های مختلف آن ها به کاربران این اختیار را می دهد تا بهترین منوها را مطابق با سلیقه و نوع نیاز خود و همچنین سازگار با صفحات سایت خود طراحی نمایند.

 

ali بازدید : 378 جمعه 11 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

نرم افزار SRWare Iron یک مرورگر صفحات اینترنتی است که بر پایه مرورگر معروف گوگل یعنی مرورگر گوگل کروم طراحی شده است. این نرم افزار که به ادعای سازنده آن نسخه ارتقاء یافته مرورگر گوگل کروم است دارای ظاهر زیبا و کاربر پسندی می باشد که از امکانات کامل و قابل توجهی نیز برخوردار می باشد.
همچنین این نرم افزار به صورت کد باز ارایه شده است.

 

ali بازدید : 683 چهارشنبه 02 شهریور 1390 نظرات (0)

 

Google Chrome از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.

 

 

ali بازدید : 377 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

اپرا یکی از مرورگرهای مهم در سراسر وب می باشد که کاربران نسبتاً خوبی را در سراسر وب برای خود جمع کرده است. طبق آمار ارائه شده توسط StatCounter، اپرا در سراسر وب سهمی برابر با ۲٫۶۷% از بازار جهانی مرورگرهای وب را به خود اختصاص داده است، این مقدار در ایران برابر با ۴٫۳۳% است که اپرا را در رده سوم مرورگرهای محبوب ایرانیان قرار می‌دهد، رتبه اول اینترنت اکسپلورر و رتبه دوم متعلق به فایرفاکس است. امکانات جدید و بروز شده این مرورگر نسبت به نسخه قبلی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

ali بازدید : 322 پنجشنبه 27 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

Adobe Flash Player 10.3.183.5 (for Internet Explorer,Firefox, Safari, Opera) | 5.93 MB

 

Adobe Flash Player 10.3.181.23 Final نرم افزاری برای مشاهده کلیپ های فلش و فایلهای SWF می باشد و برای مشاهده آنها در مرورگر می بایست بر روی سیستم نصب باشد. از آنجا که امکان دانلود نسخه های جدید Adobe Flash Player از داخل ایران امکان پذیر نیست، سایت آراد دانلود جدیدترین نسخه از این برنامه را که مورد نیاز تمامی کاربران اینترنت می باشد برای دانلود در اختیار شما قرار داده است

 

ali بازدید : 342 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

مرورگر وب جدید 'گوگل کروم' از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

 

 

ali بازدید : 396 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد، که در اینجا شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را از فارس دانلود دریافت نمائید.
کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

 

 

 

ali بازدید : 370 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

 

 

 

ali بازدید : 450 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

برای ساخت یک وب سایت داشتن علم برنامه نویسی تحت وب ضروری است اما امروزه با استفاده از نرم افزارهای ساخت وب سایت بدون داشتن علم برنامه نویسی هم می توان اقدام به ساخت و راه اندازی یک وب سایت نمود. Incomedia WebSite از جمله نرم افزارهای قدرتمند ساخت وب سایت است که میتواند از آن برای ساخت وب سایت دلخواهتان استفاده کنید. در این برنامه صفحاتی از قبل آمده شده و شما کافیست که فقط قسمت های مورد نظرتان را ویرایش کنید تا یک وب سایت به سلیقه خود بسازید.

 

ali بازدید : 535 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

 

 

ایمیل از جمله ابزارهای پرکارد ارتباطی در میان کاربران اینترنت می باشد. شاید شما در طول روز تعداد بسیار زیادی ایمیل به دوستان خود در سایت های مختلف می فرستید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که امکانات و قابلیت های بسیار جالبی را به ایمیلهای ارسالی و دریافتی شما اضافه می کند. نرم افزار IncrediMail یک نرم افزار بسیار جالب است که با کمک آن می توانید به جای ارسال ایمیل های ساده، ایمیل های بسار زیبا و شاد برای دوستانتان ارسال کنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید از صدها شکلک بسیار زیبا و فانتزی در متن ایمیل خود استفاده کنید همچنین افکت هایی بسیار زیبا به گوشه و کنار صفحه ایمیل خود اضافه کنید علاوه بر این می توانید صداهای جالبی را در ایمیل خود قرار دهید و سپس آنرا برای دوستتان ارسال کنید تا به محض خواندن ایمیل صدا پخش شود. امکان قرار دادن تصاویر دلخواه مانند عکس شخصی به عنوان تصویر پس زمینه ایمیل و امکان ارسال ایمیل به سایت های Yahoo, MSN, Google و ... بدون نیاز به لوگین در سایت مورد نظر از دیگر امکانات این نرم افزار به شمار میرود.

 

ali بازدید : 538 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

ali بازدید : 681 چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات (0)

تا کنون سایتهای زیادی دیده اید که برای دیدن ادامه مطلبشان باید عضو ان سایت بشوید همانند بعضی از پستهای سایت ما. و حتما تا کنون دیده اید که در سایتها کد امار گیر وبگذر را برای نمایش تعداد دفعات بازدید از سایت را میگذارند که فقط با پسورد مدیریت قابل نمایش است ولی هم اکنون ما برای شما یک برنامه کمیاب را معرفی میکنیم که برای اولین بار بر روی سایت قرار میگیرد که با ان میتوانید بدون عضویت پستهای سایتهای phpnuke را ببینید و همچنین میتوانید امار وبگذر همه سایتها را بدون اینکه پسورد ان را بدانید تماشا کنید

 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • جاذبه های گردشگری
  • خرید گیفت کارت
  • شنل کوکو
  • اکستندر
  • لارجر باکس
  • آتلیه
  • خدمات مجالس
  • کاردستی کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • برگزاری مراسم عروسی
  • آپلود
  • قیمت ssd samsung
  • اپلود
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • لوگو
  • مشاوره آنلاین
  • خرید خودرو
  • منابع آزمون دکتری
  • سنجش و دانش
  • اخبار ورزشی
  • گن لاغری مردانه
  • آفبا
  • جمع بندی کنکور 94
  • پورتال سرگرمی
  • خرید ssd samsung
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • آموزش فتوشاپ
  • چت روم
  • شبکه اجتماعی
  • تراوين
  • Artificial Intelligence Development Technologies
  • تشريفات عروسی
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • روغن ماساژ بدن
  • افزایش سایز سینه
  • دستگاه وکیوم سینه
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه روانشناسی
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • العاب بنات
  • بازی
  • بازی
  • خرید جم
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • ارشیو بازی
  • مدل مانتو
  • فروشگاه ساز
  • مدل لباس مردانه
  • قیمت روز گوشی
  • وی پی ان
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • چارتر مشهد
  • ویندوز 8.1 اورجینال
  • زيورآلات
  • اکشن فتوشاپ
  • سایت بلاگخون
  • خرید هاست
  • دانلود فیلم دوبله جدید
  • مکمل شاپ
  • بلیط هواپیما
  • مانیکور ناخن
  • ادکلن مردانه
  • خرید سرور مجازی
  • مکمل بدنسازی
  • لیست قیمت محصولات
  • خرید ارزان
  • مقایسه قیمت
  • اس ام اس عاشقانه
  • همکاری در فروش
  • بومبا
  • آگهی رایگان
  • عکس بازیگران ایرانی
  • سایت تفریحی
  • دانلود آهنگ جدید ایرانی
  • واتس اپ
  • های وی پی ان
  • طراحی قالب وردپرس
  • مشاوره ازدواج
  • خرید کریو
  • خرید تلویزیون
  • شارژ ایرانسل
  • فروش بک لینک
  • دانلود فیلم ایرانی
  • دانلود آهنگ
  • مه لقا جابری
  • تعمیرگاه پروتون
  • فروش اسپمر
  • اخبار ایران و جهان
  • فروش لوازم یدکی ایران خودرو
  • فروش بک لینک
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 848
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,544
  • بازدید ماه : 3,228
  • بازدید سال : 29,617
  • بازدید کلی : 273,545