loading...
دانلود سنتر|نرم افزار.گرافیک.موبایل.فیلم.عکس و...
ali بازدید : 5803 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

 

دانلود فیلم Rush Hour (ساعت شلوغی) با بازی جکی چان و کیفیت فوق العاده BRRip با حجم کم شده 450 مگابایت در سه پارت ... بهمراه اسکرین شات از کیفیت فیلم ... (صفحه IMDB) (امتیاز 6.8) (و زیرنویس فارسی)

 

درباره فیلم : جکی جان در نقش بازرس لی ، يک کاراگاه هنگ کنگی است که به کنسول چين کمک می کند تا ميليونها دلار شی عتيقه چينی دزديده شده توسط تبه کاری به نام لورد جانتائو مصادره شود . دو سال بعد دجانتائو برای انتقام گيری دختر يازده ساله کنسول چين را که اکنون در آمريکا زندگی می کند می ربايد . کنسول به اف بی آی اعتماد ندارد و بنابراين از چان می خواهد که به آنها کمک کند اما افی بی آی هيچ کمکی را از خارج نمی پذيرد و از پليس لس آنجلس می خواهد که موضوع را پيگيری کند . آنها نيز کاراگاه جيمز کارتر ( با بازی کريس توکر ) را مامور اين پرونده می کنند . چان بعنوان يک مشاور ديپلماتيک به لس آنجلس می رود و در آنجا به کارتر ملحق می شود تا اين مشکل را حل کنند .
 
 
 
ali بازدید : 367 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

 

Nero Burning ROM 10.5.10300 کاملترین نرم افزار در عرصه رایت و کپی CD و DVD می باشد. با کمک این نرم افزار شما توانایی رایت انواع لوح های فشرده را دارید. همچنین میتوانید برای لوح های فشرده خود لیبل بسازید، دیسک های راه انداز (Boot) رایت کنید،  Blu-ray رایت کنید و… . علاوه بر تمام این موارد این نرم افزار دارای ویژگی پاک کردن دیسک ها و قابلیت دوباره نویسی بر روی دیسک هایی است که چنین قابلیتی را دارند

 

 

 

ali بازدید : 313 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

VirtualBox نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل میکند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا ۵۵۰ مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود ۷۲ مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation نیست.

سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و تقریبا کاربر اصلا حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. یکی از مهم ترین نکته هایی که در مورد این نرم افزار حتما باید ذکر شود پشتیبانی از ویندوز ۷  است. آخرین نسخه از VMware Workstation تا ویندوز ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۸ را پشتیبانی می کرد اما در VirtualBox ویندوز هفت هم به طور کامل پشتیبانی خواهد شد. پس مژده به افرادی که قصد تماشای هنر جدید مایکروسافت را بدون از دست دادن سیستم عامل قدیمی خود را دارند، با این نرم افزار همه سیستم عامل ها در دستان کاربر خواهد بود. محیط کاربریش بسیار ساده است و همین عامل هم بسیار کمک می کند تا کاربران بیشتری به صوی این نرم افزار جذب شوند. بدون هیچ گونه دردسری نرم افزار نصب شده و انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس، ویندوز و … را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود. این محصول همانطور که گفته شد کاری از شرکت Sun است که اخیرا متاسفانه نام کشور عزیزمان ایران را از لیست کشورهای ارائه گیرنده خدمات سایت خود برداشته است.

 

 

ali بازدید : 284 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (1)

 

 

 

Farstone TotalRecovery Pro 7.1.2 Build 20110707 نرم افزاری با الگوریتم های پیچیده که شامل تمام امکانات برای ریکاوری سیستم بعد از از کار افتادن آن میباشد. این نرم افزار میتواند شما را مطمئن کند که تمام عکس ها ، موزیک ها و پرونده های مهم و فایل های مختلف در سیستم شما محافظت شده و در صورت بروز مشکل به راحتی قابل ریکاور شدن میباشد.
این نرم افزار با متد های پیشرفته خود این امکان را میدهد که بتوانید از فایل ها و فولدر های خود به راحتی نسخه پشتیبان تهیه کرده و در صورت نیاز از آنها استفاده کنید و هارد شما را در مقابل آسیب هایی که باعث از بین رفتن اطلاعات شما میشود محافظت مینماید

 

 

ali بازدید : 445 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. SONY Vegas Pro نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و  Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید.
نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. SONY Vegas Pro این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

 

 

ali بازدید : 331 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

امروزه برای نرم افزارهای مختلف پلاگین های گوناگونی ارائه می شود ، بیشتر این موضوع را می توان در میان نرم افزارهای ویرایشی تصاویر مشاهده نمود. امروزه پلاگین های مختلفی برای نرم افزار photoshop ارائه شده است که به کمک آن کاربران می توانند از ویژگی های بسیاری در امر ویرایش و طراحی تصاویر استفاده کنند.

کمپانی NIK از جمله کمپانی هایی می باشد که هر ساله مجموعه ای از پلاگین های کاربردی را برای کاربران فوتوشاپ عرضه می نماید. امسال نیز این کمپانی نسخه ای جدید از پلاگین هایی که در سال۲۰۱۱ تولید شده اند را به بازار روانه ساخته است.

این مجموعه حاوی :

Nik Software Color Efex Pro 3.110.8263

HDR Efex Pro 1.200.11615

Dfine 2.107.9162

Nik Software Sharpener Pro 3.005.9162

Nik Software Silver Efex Pro 2.10836

Nik Software Viveza 2.004.10710

 

 

ali بازدید : 469 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

بي شك هيچ گاه نمي توان از كنار نام هايي كه هميشه بر سر زبان ها بوده اند به آساني عبور كرد ؛ اين امر در هر زمينه اي صادق است ، در رايانه ها هم به همين شكل دنبال مي شود براي مثال در قسمت نرم افزاري هيچ گاه نمي توان در زمينه گرافيك از نرم افزاري به نام فتوشاپ عبور كرد يا حتي اصلا از شركت سازنده آن يعني Adobe هم نمي توان چشم پوشي كرد. در زمينه امنيت هاي رايانه اي هم شكي نيست كه هرگاه نام Symantec برده مي شود يعني امنيتي پايدار در راه است و نمي توان به آساني از محصولات اين شركت عبور كرد و وقتي هم نام Norton به ميان مي آيد يعني بايد انتظار داشته باشيم تا ايمن ترين سيستم ها را در مقابله با فايل هاي مخرب در چنته داشته باشيم.
Symantec Norton كه يكي از قدرتمندترين بسته هاي نرم افزاري در سراسر جهان به شمار مي رود تحت عنوان هاي مختلف ارائه مي شود تا كاربران بتوانند با توجه به كاربر سيستم خود يكي از آن ها را برگزيده و امنيت را با اين محصولات تجربه كنند. نهايت قدرت و پايداري در مقابل فايل هاي مخرب و همچنين سرعت بالا در اسكن و شناسايي فايل هاي ويروسي و مخرب كه در نسخه هاي جديد به صورت محسوسي مشاهده مي شود جز مهم ترين امكاناتي هستند كه Norton Internet Security  و Norton AntiVirus‌ به كاربران ارائه مي دهند. اين دو از نظر ساختار كلي يكي هستند اما در عمل و در جزئيات تفاوت هايي دارند كه كاربر مي تواند با انتخاب يكي از آن ها امنيت را تجربه كند.
آنتي ويروس قدرتمند اين محصولات به همراه به روز رساني هاي سريعي كه نهايت امر بين 5 تا 15 دقيقه زمان لازم دارد تا آخرين بانك اطلاعاتي ها را دريافت كند امكاناتي هستند كه در اين دو محصول به صورت يكسان تعريف شده اند. مهم ترين تفاوت Internet Security و AntiVirus‌ در وجود ديوار آتشي است كه در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنيت را در محيط مجازي اينترنت پايدار تر به كاربران ارائه مي دهد. بهينه سازي سيستم و نهايت كارآيي در آن با استفاده از قابليتي به نام PC TuneUp فراهم شده تا كاربر بتواند علاوه بر دارا بودن يك بسته امنيتي هميشه آن را آنتي ويروسي سنگين خطاب كرده اند سيستم كارآمد را داشته باشد ، البته اين دليل بر كاهش كارآيي سيستم در استفاده از اين بسته ها نيست بلكه سرعت اجرا و همچنين عدم كاهش كارآيي سيستم در هردو اين نرم افزار ها بسيار قوي و قدرتمند است.
امنيت بالا در شبكه هاي رايانه اي و قابليت محدود كردن ورودي ها و خروجي ها در شبكه ها يكي از خصوصياتي است تا كاربران بتوانند از ارسال ها و دريافت ها كاملا آگاه باشند. وجود آنتي اسپم قدرتمند هم يكي از خصوصياتي است كه تنها در Internet Security مشاهده مي شود و اين قابليت در Antivirus قابل استفاده نخواهد بود. البته خصوصيت برقراري امنيت در شبكه ها هم براي كاربراني كه از Internet Security  استفاده مي كنند تعريف شده است.
نسخه 2011 از اين دو محصول مدت نسبتا طولاني است كه عرضه شده و علاوه بر قابليت هاي جديد واسط كاربري متفاوتي را در اختيار كاربران قرار مي دهد كه به سادگي قابل استفاده و بهره وري خواهد بود. پس از گذشت اين مدت هم هنوز هيچ كرك كاملي ارائه نشده است اما Trial Reset موجود كه در سايت هاي مختلف هم انتشار يافته توانايي ريست كردن حالت آزمايشي را براي مدت 165 روز دارد كه به نظر مي رسد مدت زمان بسيار خوبي براي استفاده از اين بسته هاي امنيتي باشد . با اين تفاسير پيشنهاد مي كنيم حتما اين بسته هاي امنيتي قدرتمند را از سايت دانلود سنتر دريافت نموده و تفاوت را در امنيت با آن ها تجربه كنيد.


قابليت هاي كليدي نرم افزار Symantec Norton Internet Security & AntiVirus 2011 :
- سرعت و قدرت بالا در شناسايي فايل هاي مخرب
- به روز رساني هاي سريع در مدت زمان بين 5 تا 15 دقيقه
- مقابله قدرتمند با انواع ويروس ها ، تروجان ها ، كرم ها و ...
- آنتي اسپم قدرتمند و موجود در بسته Internet Security
- ديوار آتش قدرتمند و موجود در بسته Internet Security
- امنيت در شبكه هاي رايانه اي (‌تنها در بسته Internet Security)
- امنيت بالا در اينترنت و اطلاعات شخصي
- امكان بهينه سازي سيستم
- نصب بسیار سریع برروی سیستم
- قابليت بازگرداني بوت سيستم
- مديريت فرزندان با قابليت Parental Control
- جديدترين تكنولوژي ها در مقابله با فايل هاي مخرب
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

 

 

ali بازدید : 333 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

dl-centerir.co.cc

 

Aidfile Recovery Software ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های حذف شده است. نرم افزاری که با حجم مناسب و سرعت بالا هم در اسکن و هم در بازیابی فایل های حجیم کمک بسیار می تواند به کاربران در بازگرداندن فایل های پاک شده کند. این نرم افزار درایوهای پاک شده ، فرمت شده ، خراب شده و پارتیشن هایی که تغییر یافته اند را به حالت قبل باز خواهد گرداند ؛ البته درصد بازگردانی اطلاعات به شرایط مختلفی بستگی دارد که این ابزار هم مانند نرم افزارهای مشابه می تواند درصد مشخصی از اطلاعات را برگرداند.
سیستم فایل های FAT ، NTFS و EXFAT در این ابزار پشتیبانی می شوند و کاربر می تواند حافظه های مختلفی که با این نوع سیستم فایل های پیکربندی شده اند را بازیابی اطلاعاتی نماید. کار کردن با Aidfile Recovery Software به سبب واسط کاربری ساده اما جذاب و منوهایی که به شکل خاصی طراحی شده اند فوق العاده ساده خواهد بود.که شما می توانید هم اکنون از دانلود سنتر دریافت کنید


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aidfile Recovery Software v3.3.2.0:
- بازیابی فایل های پاک شده به هر دلیلی
- بازیابی اطلاعات درایوهای فرمت شده حتی پس از نصب دوباره ویندوز
- برگرداندن اطلاعات پس از تغییر پارتیشن ها
- سازگاری و هماهنگی با سه سیستم فایل FAT ، NTFS و EXFAT
- سازگاری با فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون برای بازیابی
- هماهنگی کامل با انواع هارددیسک ها ، حافظه های فلش ، فلاپی دیسک ها و ...
- نهایت کارآیی در بازیابی فایل ها
- وجود 4 حالت مختلف در بازیابی فایل ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

 


 

ali بازدید : 378 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

ایام تعطیل و به خصوص ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است تا به واسطه وقت آزاد بیشتر کاربران بتوانند بازی های رایانه ای را تجربه کنند. Golden Trails: The New Western Rush یکی از بازی های فوق العاده سرگرم کننده ای است که این روزها می تواند همه شما کاربران را سرگرم کرده و ساعت ها پای سیستم کامپیوتری نگه دارد. ژانر این بازی مانند خیلی دیگر از بازی های موجود در آسان دانلود Hidden Object می باشد. در این بازی کاربر باید با کنار هم قرار دادن پازل های مختلف بازی که از گذشتن مراحل مختلف به دست می آیند می تواند یک شهر قدیمی را آباد کند.
طراحی به شکل فیلم های وسترن در بازی ، آن را از نمونه های مشابه کاملا متمایز می کند. مانند دیگر مدل ها بازهم اجسام در تصاویر مخفی شده اند که کاربر باید زحمت پیدا کردن آن ها را بکشد. Golden Trails: The New Western Rush ده ها مرحله با شکل و طرح مختلف دارد که هریک با مرحله قبلی متفاوت است و همین باعث جذاب تر شدن بازی خواهد شد.


 

قابلیت های کلیدی بازی Golden Trails: The New Western Rush:
- طراحی با سبکی متفاوت در بازی
- وجود مراحل مختلف با طراحی های متفاوت
- داستان جالب و جذاب بازی
- گرافیک فوق العاده مناسب نسبت به حجم بازی
- موزیک های دلنشینی که در طول اجرای بازی پخش می شوند
- مناسب برای سنین مختلف
- مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی
- کمک های مختلف توسط خود بازی به کاربر
- سازگار با سیستم های سخت افزاری بسیار معمولی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

 

 

ali بازدید : 367 یکشنبه 16 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

 

نرم افزار الرحمن نسخه 3 محصولی از نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها كه شامل ترتیل کامل قرآن با صدای استاد منشاوی و پرهیزگار و تحقیق کامل قرآن با صدای استاد عبدالباسط، همراه با نمایش متن و ترجمه با امکان قرائت آیات تا 10 بار، متن کامل تفسیر نمونه و المیزان، ترجمه گویای قرآن به زبان انگلیسی همراه با نمایش همزمان ترجمه متن قرآن به 2 زبان فارسی و انگلیسی، برگزاری آزمون تستس در 2 سطح، 41 قطعه تلاوت مجلسی از اساتید مشهور مصری، معجم کامل قرآن کریم همراه با متن کامل کتاب واژه‌های نور با امكان جست‌وجو و چاپ» اشاره كرد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار جامع قرآن کریم نسخه 3:
- ترتیل کامل قرآن با صدای استاد منشاوی و پرهیزگار و تحقیق کامل قرآن با صدای استاد عبدالباسط، همراه با نمایش متن و ترجمه با امکان قرائت آیات تا 10 بار
- متن کامل تفسیر نمونه و المیزان با امکان جستجو و چاپ
- 92 پرسش و پاسخ قرآنی با امکان جستجو و چاپ
- ترجمه گویای قرآن به زبان انگلیسی همراه با نمایش همزمان ترجمه متن قرآن به 2 زبان فارسی و انگلیسی
- امکانات منحصر به فرد برای حافظان قرآن
- خواندن آیات به صورت زوج یا فرد
- خواندن از آخر سوره به ابتدا و یا خواندن صفحه از پایین به بالا
- برگزاری آزمون تستس در 2 سطح
- 41 قطعه تلاوت مجلسی از اساتید مشهور مصری
- معجم کامل قرآن کریم همراه با متن کامل کتاب واژه‌های نور با امکان جستجو و چاپ
- 3 قطعه فیلم از استاد شحات انور، احمد نعینع و غلوش
- قابلیت پخش خودکار قرآن در ساعتهای معین با انتخاب قاری، سوره و یا جزء دلخواه
- و...

ali بازدید : 325 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

 پیشرفت روز افزون رایانه ها و کشیده شدن آن به منازل و نفوذ هرچه بیشتر آن ها به زندگی اجتماعی و فردی افراد ، تقریبا تمامی اقشار جامعه کار با رایانه ها را تا حدودی قادر به انجام هستند. بچه ها بازی کردن را آموخته اند، دانش آموزان و دانشجویان برای انجام کارهای درسی خود از رایانه ها بهره می برند و بقیه افراد هم به نوعی در ارتباط با این ماشین ساخت بشر هستند. یکی از مواردی که امروزه کاربران زیادی درگیر آن هستند بحث استفاده حرفه ای و به نوعی استفاده از رایانه به عنوان شغل است.  همانطور که در اول این مطلب هم ذکر شد رایانه ها به همه جا قدم گذاشته اند. یکی از این موارد که به صورت کاملا حرفه ای از رایان ها و به خصوص نرم افزار ها بهره برده می شود استدیو های ویرایش صوت و تصویر است. بسیاری از کلیپ های صوتی و تصویری جذابی که در طول یک روز مشاهده می کنیم حاصل خلاقیت افرادی است که هم هنرمند بوده و هم اینکه استفاده از رایانه را برای انجام کارهای خود به صورت حرفه ای آموخته اند. استدیو های ویرایش تصاویر و افرادی که در آن ها مشغول به کار هستند همیشه از نرم افزارهای خاصی برای انجام کار ویرایش کمک می گیرند. ابزارهایی که با داشتن قابلیت های مناسب و کارآمد تدوینگران تصویر را یاری می کنند تا ذوق و سلیقه خود را به بهترین نحو ممکن پیاده نمایند. شرکت های بزرگ و معروفی هستند که نرم افزار های تدوین و ویرایش صوت و تصویر ارائه می کنند. Adobe ،Corel و Pinnaclesys از مشهور ترین آن ها هستند. اما نرم افزاری  وجود دارد که رغیبی بسیار قدرتمند برای تولیدات این شرکت ها به شمار می رود. این ابزار که Magix Video Pro X3 نام دارد با دارا بودن قابلیت های فراوان لذت یک تدوین حرفه ای را به کاربر و تدوینگر می دهد.
این نرم افزار با محیط کاربری فوق العاده جذاب و انعطاف پذیرش متفاوت از هر نرم افزار دیگری عمل می کند. آنقدر حرفه ای طراحی شده است که کاربر نتواند برای کارکردن با نرم افزار بهانه ای بیاورد. نهایت کیفیت در صوت و تصویر در Magix Video Pro X3 گنجانده شده تا هرآنچه که برای یک کار فوق العاده لازم است گردآوری شود. Magix Video Pro X3 که از جدیدترین تکنولوژی ها در کار تدوین و ویرایش بهره گرفته کاربران را قادر می سازد تا فیلم های گرفته شده توسط دوربین های دیجیتالی حرفه ای را مورد ویرایش قرار دهند. این ابزار تقریبا از تمامی فرمت های رایج موجود در صوت و تصویر پشتیبانی می کند. کیفیت های فوق العاده بالا Blu-ray ،HD DVD و ... در خروجی های نرم افزار قابل استفاده می باشد. پلاگین ها و افکت های فوق العاده جذاب و حرفه ای که در Magix Video Pro X3 جای دارد، دستان کاربر را برای ویرایش کاملا باز گذاشته و اجازه هر کاری را به تدوینگر خواهد داد. جالب است که افکت های سه بعدی هم در این نرم افزار وجود دارد. Short Key های متعددی برای استفاده آسان تر کاربر در نرم افزار تعریف شده اند. اما یکی از قابلیت های بسیار مهمی که بیشتر تدوینگران حرفه ای به آن توجه دارند چگونگی استفاده از کارت گرافیک و میزان فضایی است که از این کارت و در کل از یک سیستم رایانه ای اشغال می سازد. این ابزار با استفاده از جدیدترین متدها  نهایت سرعت را در کارآیی از خود نشان می دهد. با هماهنگ سازی بخش ها این ابزار همیشه سعی خواهد کرد کمترین میزان فضا را از GPU ، CPU و همچنین دیگر منابع سیستم اشغال نماید. این در حالی است که با همین اندک فضای اشغال شده توسط Magix Video Pro X3 هم بالاترین کارآیی حاصل خواهد شد. همه این قابلیت هایی که ذکر شد و در ذیل هم به  صورت کامل مشاهده خواهید نمود در جدیدترین نسخه از Magix Video Pro X3 گردهم آمده است و شما کاربر عزیز می توانید این ابزار را که بسیار هم گران قیمت است از سایت آسان دانلود به صورت رایگان دریافت نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MAGIX Video Pro X3 v10.0.5.22:
- محیط کاربری فوق العاده جذاب، حرفه ای و انعطاف پذیر
- استفاده از نهایت کیفیت در صوت و تصویر
- افکت ها و پلاگین ها متعدد و فوق العاده جذاب
- افکت های سه بعدی بسیار زیبا
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در ویرایش و پردازش تصاویر
- امکان استفاده از تمامی قابلیت های لازم برای انجام اعمالی نظیر تغییر در رنگ، کیفیت، برش، کپی، چرخش و ...
- توانایی جداسازی رنگ ها به صورت کاملا مشخص
- پردازش تصاویر بدون کاهش کارآیی سیستم در عین سرعت بالای نرم افزار
- Short Key  های متعدد برای افزایش سرعت عمل
- پشتیبانی از انواع لوح های فشرده
- پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج موجود صوتی و تصویری
- پشتیبانی از دوربین های فیلمبرداری موجود
- پشتیبانی از فرمت های  AVCHD ،  DV VHS ،  HDV
- قابلیت قردادن تصاویر بر روی فیلم ها با پشتیبانی از فرمت محبوب PSD
- قابلیت Import کردن از انواع دوربین ها و دستگاه های مالتی مدیا قابل حمل
- قابلیت Export کردن به فرمت ها
- قابلیت رایت برروی انواع لوح های فشرده
- توانایی ساخت فیلم های دی وی دی
- وجود Keyframe برای افزایش دقت در کار تدوین
- شناسایی و قابلیت ویرایش حرفه ای صداها
- قابلیت از بین بردن نویز های موحود در صوت ها
- پشتیبانی از صداهای حرفه ای و با کیفیت فوق العاده Dolby Digital
- قابلیت خروجی گرفتن برای انواع موبایل با فرمت های MPEG-4/H.264/3GP با اعمال کیفیت فوق العاده بالا
- قابلیت آپلود مستقیم بر روی سایت های نظیر Youtube
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

 

ali بازدید : 406 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

 

DVD X Player Professional 5.5 Portable

DVD X Player Professional 5.5 Portable | 18.3 mb


 

 

وقت آن رسیده است که پلیری متفاوت از آن چه که تا به حال دیده اید را تجربه کنید !
پلیری بسیار جالب با حجمی مناسب با قابلیت های فراوان که که می تواند مدیریت فیلم های خود را با فرمت هایی متفاوت به آن بسپارید و با خیالی آسوده به تماشا و لذت بردن از آن ها بنشینید. DVD X Player Professional  نام نرم افزاری بسیار مناسب می باشد که علاوه بر نمایش فیلم ها و موزیک ها قادر است با بهترین کیفیت و کمترین فضای اشغال شده از حافظه و هارد دیسک DVD ها را هم به حرکت درآورد. استفاده آسان از نرم افزار نکته ای است که هرکاربری را مجذوب خود می کند. محیطی جذاب و متفاوت با رنگ بندی جالب همراه با امکانات متعدد می تواند هرکاربری را بر استفاده از آن وادارد. DVD X Player Professional علاوه بر این که ویدئو ها را به نمایش در می آورد از صداهای بسیار با کیفیت (Dolby&DTS) نیز به صورت کامل پشتیبانی به عمل می آورد. کاربران اغلب انتظار دارند یک نرم افزار بتواند خواسته های آنان را برای پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا برآورده سازد. در مورد DVD X Player Professional باید ذکر نمود که با قابلیت هایی که دارد قادر است اکثر خواسته ها را برآورده سازد. جالب است که بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت و قدرت در پخش تقریبا همه فرمت های صوتی و تصویری با حافظه یا رم 64 مگابایت هم می تواند کار کند. فرمت های صوتی و تصویری که DVD X Player Professional پشتیبانی می کند بسیار است از جمله معروف ترین آن ها می توان به: DIVX, MPEG4, RM, QuickTime, WMV, WMV-HD, MacroMedia Flash و اکثر فرمت های رایج اینترنتی اشاره نمود. قادر است تا به ضبط و ذخیره DVD ها با فرمت رایج ویدوئی MPEG2 و فرمت رایج صوتی یعنی MP3 بپردازد . ویدئو ها را به چند بخش تقسیم کند. از صحنه های فیلم عکس بگیرد. قابلیت پخش دستگاه های تصویر برداری مانند WEB Cam ها را دارد. می تواند از انواع صداها با کیفیت های متفاوت از 2 Speaker تا صدای 7 به 1 را پشتیبانی کامل به عمل آورد. قادر به نمایش اسلاید شو ها با موزیک های دلنشین آن ها است. در حقیت آنچه که از یک نرم افزار پخش صوت و تصویر انتظار می رود را می توان در یک ابزار با نام DVD X Player Professional مشاهده نمود.

 

ali بازدید : 299 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

 

دانلود رايگان نرم افزار معراج نماز


 

نرم افزار معراج نماز شامل آموزش تصویری نماز، 29 سخنرانی درباره نماز، مجموعه ادعیه و مناجات، متن کامل 17 جلد کتاب درباره نماز و پرسش و پاسخ درباره نماز می باشد (محصولی از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها)

 

نرم افزار معراج نماز شامل:

1- آموزش تصویری وضو شامل نحوه صحیح وضو گرفتن، مبطلات وضو، شرایط وضو اقسام وضو، موارد وضو گرفتن همراه با سخنرانی حجةالاسلام پناهیان

2- 29قطعه سخنرانی از آیات عظام: جوادی آملی و مصباح یزدی و حجج الاسلام: قمی، انصاریان ، هاشمی نژاد و قرائتی درمورد نماز

3- متن کامل کتاب رساله دانشجویی از سری منشورات معاونت آموزش و تبلیغ شامل 544 سؤال احکام مطابق با فتوای ده تن از مراجع عظام با امکان جستجو و چاپ

4- مجموعه ادعیه و مناجات: شامل متن و ترجمه کامل دعاهای ماه مبارک رمضان دعای ایام هفته، مناجات خمس عشره ، زیارت آل یاسین، عاشورا ، اربعین ،وارث و دعای کمیل ،عهد، ندبه، عرفه، جوشن کبیر، مشلول، مجیر و … همراه با صوت

5 - متن کامل 17 جلد کتاب در مورد نماز شامل کتب حجت الاسلام قرائتی و همچنین کتبی مانند:آداب باطنی و اسرار معنوی نماز، سیمای نماز، جامع آیات و احادیث موضوعی نماز ، جلد 1و2 از ژرفای نماز و … با امکان جستجو و چاپ

6- مجموعه نماز در قرآن و احادیث شامل: 73 آیه ار قرآن با موضوع نماز و 40حدیث از ائمه معصومین درباره اهمیت و جایگاه نماز

7 - مجموعه نمازهای مستحبی: شامل نمازهای وارده در ایام هفته نمازهای وارده در ماه های رجب ،شعبان رمضان ، شوال ، ذی القعده، ذی الحجه و … و نماز های مستحبی مانند نماز شب ،نماز آمرزش گناهان ،نماز حاجت ، نماز استغاثه و … با امکان جستجو و چاپ

8 - 100حکایت در مورد نماز با امکان جستجو و چاپ

9- 176 پرسش و پاسخ درباره نماز با امکان جستجو و چاپ

10- 45تصویر زیبا از طبیعت و مناظر جهت استفاده در پس زمینه

11- 40حدیث در مورد نماز با امکان چاپ

 

 

ali بازدید : 4540 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

 

دانلود فیلم The Great Dictator (دیکتاتور بزرگ) محصول سال 1940 با کارگردانی و بازی چارلی چاپلین با کیفیت عالی DVDRip و حجم 407 مگابایت از لینک مستقیم اختصاصی سایت ... بهمراه اسکرین شات کلی از فیلم ...  (و زیرنویس فارسی)

 

 

درباره فیلم : در سال‏هاى جنگ جهانى اول در كشور تومانیا ، سربازى به نام « چارلى » ( چاپلین ) بر اثر سانحه‏ى سقوط هواپیما حافظه‏اش را از دست مى‏دهد. او وقتى چشم باز مى‏كند خود را در یك آسایشگاه روانى مى‏یابد و پس از مدتى كه طى آن حاكمیت كشور به دست دیكتاتورى به نام « هینكل » ( چاپلین ) افتاده ، از آن جا مرخص مى‏شود.

 

 

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • جاذبه های گردشگری
  • خرید گیفت کارت
  • شنل کوکو
  • اکستندر
  • لارجر باکس
  • آتلیه
  • خدمات مجالس
  • کاردستی کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • برگزاری مراسم عروسی
  • آپلود
  • قیمت ssd samsung
  • اپلود
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • لوگو
  • مشاوره آنلاین
  • خرید خودرو
  • منابع آزمون دکتری
  • سنجش و دانش
  • اخبار ورزشی
  • گن لاغری مردانه
  • آفبا
  • جمع بندی کنکور 94
  • پورتال سرگرمی
  • خرید ssd samsung
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • آموزش فتوشاپ
  • چت روم
  • شبکه اجتماعی
  • تراوين
  • Artificial Intelligence Development Technologies
  • تشريفات عروسی
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • روغن ماساژ بدن
  • افزایش سایز سینه
  • دستگاه وکیوم سینه
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه روانشناسی
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • العاب بنات
  • بازی
  • بازی
  • خرید جم
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • ارشیو بازی
  • مدل مانتو
  • فروشگاه ساز
  • مدل لباس مردانه
  • قیمت روز گوشی
  • وی پی ان
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • چارتر مشهد
  • ویندوز 8.1 اورجینال
  • زيورآلات
  • اکشن فتوشاپ
  • سایت بلاگخون
  • خرید هاست
  • دانلود فیلم دوبله جدید
  • مکمل شاپ
  • بلیط هواپیما
  • مانیکور ناخن
  • ادکلن مردانه
  • خرید سرور مجازی
  • مکمل بدنسازی
  • لیست قیمت محصولات
  • خرید ارزان
  • مقایسه قیمت
  • اس ام اس عاشقانه
  • همکاری در فروش
  • بومبا
  • آگهی رایگان
  • عکس بازیگران ایرانی
  • سایت تفریحی
  • دانلود آهنگ جدید ایرانی
  • واتس اپ
  • های وی پی ان
  • طراحی قالب وردپرس
  • مشاوره ازدواج
  • خرید کریو
  • خرید تلویزیون
  • شارژ ایرانسل
  • فروش بک لینک
  • دانلود فیلم ایرانی
  • دانلود آهنگ
  • مه لقا جابری
  • تعمیرگاه پروتون
  • فروش اسپمر
  • اخبار ایران و جهان
  • فروش لوازم یدکی ایران خودرو
  • فروش بک لینک
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 848
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,535
  • بازدید ماه : 3,219
  • بازدید سال : 29,608
  • بازدید کلی : 273,536